پرسپولیس نیوز : بازیکن سابق پرسپولیس گفت: برای عرض تبریک به دایی سر تمرین این تیم رفتم.

پژمان جمشیدی در خصوص حضور خود در تمرین امروز پرسپولیس اظهار داشت: به همراه یکی از دوستان مشترک من و آقای دایی سر تمرین پرسپولیس حضور یافتم. معمولا وقتی سرمربی جدید می آید این کار را انجام می دهم. فرقی هم نمی کند چه کسی باشد.

وی درباره برخورد دایی با خود گفت: خدا را شکر مشکلی با هم نداشتیم. فوتبالی ها الحمدالله با هم رو راستند. شب دعوا می کنند، صبح آشتی. من آنجا باقری را دیدم  که خیلی خوشحال شدم. همبازی خوبم غلامپور را دیدم، آن هم بعد از سالها. با آقا کریم باقری هم که کلی خوش و بش کردیم.

جمشیدی در مورد شناختش از بازیکنان پرسپولیس گفت: نسل عوض شده و خیلی ها را نشناختم اما یونس شاکری آنجا بود. من از دوران ابومسلم او را می شناسم. او جوان سرزنی است که به کار دایی می آید. ضمن اینکه رضا نورمحمدی هم بود.

وی افزود: تمرینات صبح بیشتر کارهای بدنسازی است. آقای مولایی بدنساز شناخته شده ای است. به هر حال برای تجدید دیدار رفتم آنجا.

جمشیدی در خصوص سریال پژمان که او در آن به ایفای نقش پرداخته گفت: انشاالله سریال در ماه مبارک رمضان یا  عید سعید فطر شروع می شود. نمی توانم بگویم خوب بودم یا نه.مردم باید نظر بدهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)