پرسپولیس نیوز : حمید درخشان اظهارداشت: در تيم امارات شماره 10 حريف فوق‌‌العاده بود.او مي‌تواند به راحتي در هر تيم اروپايي توپ بزند چون هم تكنيك بالايي داشت.

 

تیم‌ملی ایران در یک بازی نزدیک و حساس و در دقایق پایانی با گل رضا قوچان‌نژاد موفق شد هم امارات را شکست بدهد و هم به عنوان سرگروه به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. بلافاصله پس از پایان این دیدار با حمید درخشان تماس گرفتیم.

بازي تيم‌ملي ايران مقابل امارات را ديديد؟
بله، اماراتي‌ها بيشتر از ما صاحب توپ و ميدان بودند اما در حفظ نتيجه تيم‌ملي ايران عالي ظاهر شد. اينكه ما گل بزنيم و گل هم نخوريم خيلي خوب است منتهاي مراتب اميدوارم تيم‌ملي در مراحل بعدي كم نياورد!‌

يعني چه؟
در اينكه امارات تيم خوبي است كوچكترين شكي وجود ندارد ولي وقتي مي‌بينم بالاي 60 درصد بازي دست حريف بوده و تسلط كافي بر زمين داشته جالب نيست. در مراحل بعدي حريفاني مثل عراق، كره‌جنوبي و استراليا يا ژاپن از تجربه بالاتري نسبت به امارات برخوردارند و اين مي‌تواند براي ما دردسرساز شود.

قبول كنيد اين هم خيلي خوب است كه ما با حرفه‌اي‌گري ببريم.
قبول دارم. در فاز دفاعي واقعاً خوب هستيم و كروش توانسته اين ضعف فوتبال ما را مرتفع كند ولي در بخش حمله مشكل داريم و بايد از خلاقيت بازيكنان خود بهتر استفاده كنيم.

كدام بازيكن در اين بازي نظر شما را جلب كرد؟
از تيم ايران كه نمي‌توانم از بازيكن خاصي اسم ببرم چون همه زحمت خود را كشيدند اما در تيم امارات شماره 10 حريف فوق‌‌العاده بود.

عمرعبدالرحمن را مي‌گوييد؟ از او به عنوان مسي امارات هم نام مي‌برند…
فوق‌‌العاده بود. او مي‌تواند به راحتي در هر تيم اروپايي توپ بزند چون هم تكنيك بالايي داشت و هم هوش سرشار. به نظرم بهترين هافبك جام تا به اينجا همين بازيكن اماراتي بوده است.

در امارات كه بوديد حرفي از تيم‌ملي آن كشور زده نشد؟ خيلي خوب و هماهنگ بودند.
در آنجا شنيده بودم اين بازيكنان از جوانان با هم بوده‌اند و مربي‌شان هم اصالت ايراني دارد. در ديدار با ايران هم ديدم چقدر چشم‌نواز بازي مي‌كنند. از اين تيم در آينده بيشتر از اين هم خواهيم شنيد.

و بالاخره چقدر شانس براي صعود ايران به فينال جام ملت‌ها قائل هستيد؟
به نظرم ما بايد مرحله به مرحله جلو برويم و اول به فكر صعود از يك چهارم نهايي باشيم. من هم مثل همه ايرانيان دعا مي‌كنم اين اتفاق بيفتد و پس از سال‌ها قهرمان جام ملت‌ها شويم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)