پرسپولیس نیوز : مربی پایه تیم پرسپولیس اظهار داشت: قرارداد ما 30 میلیون تومان است که آن را هم باشگاه به ما نمی‌دهد.

رحیم یوسفی در خصوص تجمع مربیان آکادمی پرسپولیس برای گرفتن حق و حقوق خود از این باشگاه گفت: تقریبا خیلی وقت است که در پایه‌های پرسپولیس کار می‌کنیم اما در حدود دو سالی هست که حق و حقوق خودمان را از این باشگاه نگرفتیم آن هم در حالی که چون اسم و لیست مالی ما رد شده به مالیات هم بدهکار هستیم و به همین دلیل ممنوع‌الخروج شده‌ایم و جالب اینجاست که هیچ پولی هم دریافت نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد وضعیت به همین صورت ادامه پیدا کند مطمئنا تا آخر سال هم پولی نخواهیم گرفت. الان در پرسپولیس همه چیز به هم ریخته است و مشخص نیست تکلیف چه خواهد شد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه چقدر امیدوار است پول بگیرند اظهار داشت: اگر علی پروین بود خیلی راحت پول ما را می‌داد همانطور که سال گذشته قبل از عید به ما چک داد. آن زمانی که ما در پرسپولیس بازی می‌کردیم می‌گفتند با معرفت هستیم و الان هم که برای یک سال 30 میلیون تومان قرارداد بستیم آن را هم به ما نمی‌دهند. باور کنید بازیکنانی می‌آیند و پدرشان می‌گوید برای اینکه فقط دور زمین بدوند حاضر هستند 20 میلیون تومان پول بدهند اما ما قبول نمی‌کنیم چون شرافت کاری ما بیشتر از این حرف‌هاست اما باید ببینیم که تکلیف ما چه خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)