پرسپولیس نیوز : مدیر برنامه‌های بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر مسئولان باشگاه راه‌آهن ادعا می‌کنند که بیشتر از 30 درصد به علی علیپور پول داده‌اند این مسئله را ثابت کنند.
 

هومن صمیمی در خصوص اظهارات مسئولان باشگاه راه‌آهن مبنی بر اینکه علی علیپور بازیکن تیم راه‌آهن است و نمی‌تواند برای پرسپولیس بازی کند، گفت: ضمن تشکر از مسئولان باشگاه راه‌آهن برای انتقال این بازیکن به تیم فوتبال پرسپولیس برای این باشگاه در ادامه لیگ آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم راه‌آهن با بازیکنان جدیدی که به خدمت گرفته در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیرد!

وی ادامه داد: مسئولان باشگاه راه‌آهن ادعا کردند که علیپور 30 درصد بیشتر گرفته و اگر چنین ادعایی دارند، آن را ثابت کنند. قرارداد علیپور با راه‌آهن 170 میلیون تومان بود که طبق دو فیش واریزی که در اختیار ماست، بازیکن من تنها 25 میلیون تومان از این باشگاه دریافتی داشته است و در قرارداد او آمده که اگر 30 درصد از قراردادش را نگیرد می‌تواند قرارداد را فسخ کند و طبق قانون باید تا زمان نیم‌فصل مطالبات مالی علیپور را بدهند.

مدیر برنامه‌های علی علیپور اظهار داشت: اگر مسئولان باشگاه راه‌آهن ادعا کردند که علیپور بازیکن آنهاست و نمی‌تواند برای پرسپولیس بازی کند به این سؤال من پاسخ دهند که اگر علیپور بازیکن راه‌آهن است، چرا کارت بازی‌اش برای پرسپولیس ثابت شده و مسئولان راه‌آهن به این سؤال من پاسخ دهند.

وی در پایان گفت: صراحت ماده 23 آئین‌نامه نقل و انتقالات این است که با توجه به اینکه ایشان 30 درصد از مطالباتش را از باشگاه راه‌آهن نگرفته می‌تواند به صورت یک طرفه قراردادش را فسخ کند و بازیکن آزاد است. حالا اگر مسئولان راه‌آهن می‌گویند بیشتر از 30 درصد به علیپور پول داده‌اند، این مسئله را ثابت کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)