پرسپولیس نیوز : در ورزشگاه گسترش فولاد و یک ساعت پیش از شروع بازی تنها 10 تماشاگر در ورزشگاه حضور دارد تا این بازی را از نزدیک تماشا کنند!

بازیکنان تیم پرسپولیس در ساعت 15 و 30 دقیقه راهی جلسه فنی شدند و در ساعت 16 هتل ایل‌گلی تبریز را به مقصد ورزشگاه گسترش فولاد ترک کردند.

*بازیکنان تیم پرسپولیس زودتر از بازیکنان تیم گسترش فولاد به ورزشگاه رسیدند.

*در ساعت 16 و 45 دقیقه آندره پانادیچ مربی تیم پرسپولیس به زمین آمد تا موانع تمرینی برای گرم کردن بازیکنان را در زمین بچیند.

*برانکو ایوانکوویچ و پانادیچ مربی دروازه‌بانان پرسپولیس به زمین چمن آمدند و برای آشنایی با زمین از نقاط مختلف ورزشگاه دیدن کردند.

*برخی از بازیکنان پرسپولیس پیش از زمان گرم کردن به روی زمین چمن آمدند.

*نادر باقری مربی سابق دروازه‌بانان تیم پرسپولیس امروز با حضور در ورزشگاه گسترش فولاد در میان پرسپولیسی‌ها قرار گرفت و با آنها خوش و بش کرد.

*با توجه به بازی امروز تراکتورسازی مقابل استقلال تعداد بسیار کمی از هواداران به ورزشگاه گسترش فولاد آمدند در حالیکه کمتر از یک ساعت تا زمان بازی باقی مانده کمتر از 10 تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند به طوری که تعداد مأموران نیروی انتظامی حاضر در ورزشگاه چندین برابر هواداران است.

*اسکوردبورد ورزشگاه گسترش فولاد شعارهای اخلاقی در ورزشگاه نمایش می‌داد.

*بازیکنان تیم پرسپولیس از ساعت 17 وارد زمین شدند تا بدن‌هایشان را گرم کنند.

*کریم باقری مربی تبریزی تیم فوتبال پرسپولیس امروز مورد استقبال همشهریان خود قرار گرفته بود و در ورزشگاه با تعداد زیادی از مسئولان استانی فوتبال خوش و بش کرد.

*با توجه به اینکه ورزشگاه گسترش فولاد تبریز پروژکتور ندارد و این بازی در حدود ساعت 20 به پایان می‌رسد تصویربرداران حاضر در ورزشگاه نگران تصاویر ارسالی هستند چرا که هوای تبریز هم ابری است و هوا زودتر از معمول تاریک خواهد شد و مشخص نیست در این شرایط تصویربرداری این بازی با چه کیفیتی از تبریز مخابره خواهد شد.

 

 تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با ترکیب داود نوشی صوفیانی، مصطفی اکرامی، سید محسن حسینی، سید امید نظامی پور، لئوناردو پیمنتا، میثم نقی زاده، مرتضی اسدی، جابر انصاری، مگنو باتیستا، محمدامین درویشی و محمد ابراهیمی به میدان خواهد رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)