پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: شرایط اسپانسر پرسپولیس شبیه به پدری است که می خواهد به بچه اش کمک کند اما ما می خواهیم بیشتر کمک کند.

محمدرضا زادمهر  در خصوص برنامه دیشب 90 اظهار داشت: من این برنامه را دیشب نگاه کردم و در خصوص بحث داوری واقعا تعجب کردم که کارشناس داوری این گونه صحنه ها را کارشناسی کرد. من فکر می کنم من نباید به شعور مردم بی احترامی کنیم. وقتی برانکو که یک مربی سطح بالایی است و هیچ وقت عصبانی نمی شود این حالت به او دست می دهد یعنی اینکه صد در صد اتفاقی افتاده است.

وی ادامه داد: کسانی که فوتبال می فهمند می دانند که همان صحنه اول خطا روی عالیشاه هم پنالتی بود و ما بیشتر از این اعتراض داشتیم که صحنه هایی را که عینا اتفاق می افتاد فقط به سود سپاهان سوت زده میشد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اظهارات طاهری مبنی بر اینکه با هماهنگی اعضای هیات مدیره مبلغ 3 میلیارد تومان از یکی از شرکت های وابسته به صندوق پیشکسوتان گرفته شده، گفت: من فقط می توانم بگویم تمام کارهایی که در هیات مدیره در خصوص مسائل مالی و غیره اتفاق می افتد با حضور یک نماینده قانونی حقوقی و حسابداری انجام می شود و کارها کاملا قانونی است.

وی درخصوص اینکه چرا هنوز با وجود گذشت سه هفته از رقابت های لیگ هنوز اسپانسر پرسپولیس مشخص نشده گفت: من برای این اتفاق یک مثال برای شما می زنم. شرایط اسپانسر پرسپولیس شبیه به پدری است که می خواهد به بچه اش کمک کند اما ما می خواهیم بیشتر کمک کند.

محمدرضا زادمهر در خصوص غیبتش در جلسه فنی  روزگذشته گفت: من مشکلی برایم پیش آمد که نتوانستم در جلسه شرکت کنم اما چیزی که مهم است این است که برانکو فصل گذشته و شش هفته زودتر تیم را در دست گرفت و به همین دلیل تمامی مسائل مربوط به تیم را می داند و کاملا روی پرسپولیس شناخت دارد و کارش را خوب بلد است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)