پرسپولیس نیوز : دروازه بان سابق پرسپولیس می گوید این تیم حدود ۷۰ تا ۷۵ درصد از راه قهرمانی در لیگ برتر را طی کرده است.

نیما نکیسا درباره پیروزی سه بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتورسازی و افزایش اختلاف امتیاز این تیم با تراکتورسازی به ۹ امتیاز، اظهار کرد: بازیکنان پرسپولیس چاق بودند و اصلا اضافه وزن اجازه بازی کردن به آنها را نمی داد. آنها به لحاظ بدنی شرایط خوبی ندارند و اگر این اضافه وزن نبود، الان همه حریفان را با گل‌های زیادی می بردند.

دروازه‌بان سابق پرسپولیس و تیم‌ ‌ملی ادامه‌ داد: جدا از شوخی روی صحبت من با آقای کارلوس کی‌روش است. او به واسطه نتایج خوبی که در تیم‌ ‌ملی گرفته محبوبیت بسیار زیادی در جامعه داشت، اما نتوانست آن را حفظ کند و الان مخالفانش زیاد شده است. او باید این حرف‌های بچگانه را کنار بگذارد. علم، دانش، ادب و شخصیت برانکو برای همه مشخص است ولی فدراسیون فوتبال ما نتوانسته کی‌روش را مجاب به پایان دادن این اتفاقات بکند.

او با اشاره به صحبت‌های امیر قلعه‌نویی بعد از اتمام دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی، گفت‌: جا دارد از امیر قلعه‌نویی به خاطر صحبت‌هایش در نشست خبری تقدیر کنم. او متواضعانه شکست تیمش را پذیرفت و به پرسپولیس تبریک گفت‌ و حتی نقاط ضعف تیمش را هم تشریح کرد. بنابراین بزرگی و منش خودش را نشان داد. در کشور ما همه چیز به یک لحظه بند است. محبوبیت و محبوب نبودن نقطه تمایز افراد است که این محبوبیت می‌تواند در یک لحظه از دست برود.

نکیسا درباره این که پرسپولیس تا چقدر شانس قهرمانی دارد، گفت‌: تصور می‌کنم ۷۰ تا ۷۵ درصد از راه قهرمانی را طی کرده و این روزها بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذارد. پرسپولیس کاملا زهردار است و برانکو سربازان جوانی دارد که برای او جان می‌دهند.

او ‌اضافه کرد: این به خاطر جلسات توجیهی بسیار زیادی است که بازیکنان پرسپولیس گذرانده‌اند. آنها علاوه بر رفع نواقص فنی از نظر تاکتیکی هم بسیار خوب ظاهر می‌شوند. گل سوم پرسپولیس که توسط وحید امیری به ثمر رسید روی پاس استادانه و فوق‌العاده‌ سروش رفیعی حاصل شد.

دروازه‌بان تیم‌ ‌ملی در جام جهانی ۹۸ فرانسه با اشاره به عملکرد خوب مدیریت باشگاه پرسپولیس، افزود: طاهری به خوبی با حفظ برانکو برای او زمان خرید. طاهری می دانست که برانکو از نظر اخلاقی و رفتاری فوق‌العاده‌ است. به او زمان داد و الان پرسپولیس باید به فراتر از ایران فکر کند. این تیم اگر تقویت شود، بسیار خوب خواهد شد.

این دروازه‌بان با بیان این که محرومیت و ممنوعیت تیم‌های ایرانی از نقل‌ و انتقالات زمستانی یک معضل است، ادامه‌ داد: این نتیجه‌ تغییرات بسیار زیاد در بدنه مدیریتی باشگاه‌ها است که در حال‌ حاضر گریبان فوتبال ایران را گرفته است. مدیرانی که با لابی‌گری به عرصه فوتبال ایران می‌آیند و به جز ضرر و زیان هیچ چیزی ندارد. نتیجه‌ این اتفاقات ضعیف شدن تیم‌ ‌ملی و تیم‌های ما در لیگ قهرمانان آسیا است. الان تیم‌ ‌ملی از داشتن دو بازیکن خوب مانند عالیشاه و نوراللهی محروم شده است.

او تاکید کرد: از طرفداران خوب پرسپولیس، تراکتورسازی و استقلال می‌خواهم از محرومیت چند بازیکن خوشحال نباشند. از این اتفاقات فقط تیم‌ ‌ملی متضرر می‌شود. در اواخر دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی بازیکنان این تیم عصبی بودند و این به خاطر بضاعت کم آنها بود. من دوست دارم استقلال در تمامی بازی‌ها پیروز شود، ولی به پرسپولیس ببازد یا دوست دارم تراکتورسازی هم در همه بازی‌هایش پیروز شود، اما مقابل پرسپولیس شکست بخورد.

نکیسا با اشاره به جدول رده‌بندی لیگ برتر، گفت‌: در حال‌ حاضر جدول ما به دو قسمت تقسیم شده و می‌توان گفت‌ که این جدول پاره شده است. امتیازات با هم تناسب ندارد و این قشنگ نیست. یک تیم برای قهرمانی می‌جنگد و در پایین جدول هم چند تیم به دنبال فرار از سقوط هستند. وقتی امتیازات نزدیک باشد تا آخر هفته‌ مشخص نیست که چه اتفاقی می افتد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)