پرسپولیس نیوز : مسئول نقل و انتقالات باشگاه نفت گفت: در ارتباط با موضوع علیرضا بیرانوند به باشگاه پرسپولیس تا فردا یا حداکثر شنبه صبر کنید.

حسین آل اسحاق درباره حضور علیرضا بیرانوند در باشگاه پرسپولیس و اینکه عنوان کرده با در دست داشتن رضایتنامه به باشگاه پرسپولیس رفته اظهار داشت: پیشنهاد من به اصحاب رسانه و علاقه مندان به اخبار نقل و انتقالات این است که 24 ساعت دیگر صبر کنند تا وضعیت خیلی از مسائل مشخص شود. باشگاه نفت با توجه به نقاط ضعف و نقایصی که در تیمش می بیند درصدد جذب یا انتقال بازیکنان خود در این فصل نقل و انتقالات است اما هنوز تصمیمات قطعی اتخاذ نشده است.

وی ادامه داد: متاسفانه در ابتدای فصل هم یکسری تنش ها در رابطه با دروازه بان تیم نفت به وجود آمد که باید در این باره گفته شود برای باشگاه نفت علیرضا بیرانوند با سایر بازیکنان این تیم هیچ تفاوتی نداشته و ندارد. در این مدت هم یکی از بازیکنان باشگاه نفت از تیم جدا شده و تعدادی هم اضافه شده اند. باید تا فردا و حداکثر تا شنبه صبر کرد تا انشاالله تکلیف تعدادی از بازیکنان ما مشخص شود.

آل اسحاق ادامه داد: قطعا موثق ترین اخبار در ارتباط با باشگاه نفت، تیم نفت و جابه جایی های نقل و انتقالات از طریق سایت رسمی این باشگاه به اطلاع عموم خواهد رسید و در غیر این صورت همه اخبار مربوط به نقل و انتقالات در باشگاه نفت را تکذیب می کنیم.

مسئول نقل و انتقالات نفت در پاسخ به این سوال که آیا از باشگاه پرسپولیس نامه ای برای جذب بیرانوند دریافت کرده اند یا نه، گت: نه تنها پرسپولیس بلکه از تعدادی زیاد باشگاه مانند فولاد، تراکتورسازی، استقلال خوزستان، راه آهن و تعدادی دیگر که ممکن است اسامی آنها را فراموش کرده باشم درخواست هایی برای جذب بازیکنان نفت به دست ما رسیده. همان طور که ما نیز برای تعدادی از باشگاه ها درخواست جذب بازیکن ارسال کرده ایم.

آل اسحاق اضافه کرد: این شیوه در رابطه با بازیکنان قرارداد دار بهترین روش جهت مذاکره است که هم ما و هم باشگاه های دیگر طبق قانون به آن عمل می کنند. قطعا اگر جا به جایی در این مدت انجام شود قانونی و با توافق طرفین خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)