مرجع خبری پرسپولیس : کارشناس داوری فوتبال گفت : داور مسابقه تیم های استقلال و تراکتورسازی یک پنالتی اشتباه برای استقلال گرفت ، یک بازیکن تراکتورسازی را به اشتباه اخراج کرد و از اعلام یک ضربه پنالتی نیز به سود این تیم خودداری کرد.

 

هوشنگ نصیرزاده در برنامه نود تاکید کرد: در صحنه برخورد شوت برهانی با مدافع تراکتورسازی کاملا مشخص است که توپ به سینه و لب و دهان احسان حاج صفی برخورد می کند و داور در این صحنه به اشتباه اعلام پنالتی کرده است.

 

وی ادامه داد : من تصور می کنم داور به دلیل شلوغی در این صحنه برخورد توپ را ندیده است و از روی حدس و گمان و اعتراض بازیکنان استقلال اعلام ضربه پنالتی کرده است که این اقدام به هیچ وجه درست نیست.

 

وی در خصوص سرنگونی حسینی مهاجم تراکتور در محوطه جریمه استقلال گفت: مدافع استقلال در این صحنه کاملا دست مهاجم حریف را گرفته و در میان دستان خود گیر داده است و باعث زمین زدن او شده است و در این جا باید یک ضربه پنالتی به سود تراکتورسازی اعلام می شد اما نیازی به جریمه شخصی نبود.

 

نصیرزاده در خصوص پنالتی دوم استقلال گفت : زندی با پشت پای مدافع تراکتور سرنگون شد و پنالتی دوم درست بود.

 

به این ترتیب طبق گفته کارشناس برنامه نود استقلال سه امتیاز بازی فینال گونه برابر تراکتورسازی را مدیون اشتباهات محسن ترکی داور بازی می باشد.

 

داور مسابقه هفته گذشته این تیم نیز از اعلام ضربه پنالتی فولاد برابر استقلال خودداری کرد و این ششمین امتیاز متوالی استقلال بود که با کمک اشتباهات داوران به دست آمد. استقلال قبل از کسب این دو پیروزی برابر تیم های قعر جدولی فجرسپاسی و مس کرمان دو شکست را متحمل شده بود و صدرنشینی این تیم در معرض تهدید قرار گرفته بود.

 

جالب این جاست پس از این بررسی پرویز مظلومی روی خط برنامه نود آمد و از داوری دربی اظهار نگرانی کرده و گفت: ترکی داور بزرگی است و نباید او را زیر سوال ببریم. ما باید واقعیات را انعکاس دهیم ، چندین مورد پنالتی علیه استقلال گرفته نشده اما ما احترام گذاشتیم. من نگران داوری دربی هستم چراکه دارد جوسازی صورت می گیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)