مرجع خبری پرسپولیس : ديروز يكي از سايت‌هاي خبري ( گل ) اعلام كرد پرسپوليس در پست‌هاي دفاع چپ، فوروارد (2 نفر)، هافبك راست، مهاجم و دفاع (احتمالا مياني) 6 بازيكن را جذب خواهد كرد.

 

 

علي دايي هم 6 بازيكن خواسته و سايت‌هاي خبري نوشته‌اند سيد جلال حسيني، محمد نوري، اميرحسين فشنگچي، محمدرضا خلعتبري، كريم انصاري‌فرد و غلامرضا رضايي اين شش نفر هستند. از طرفي كاشاني ديروز در برنامه ورزش و مردم اعلام كرد در پست‌هاي دفاع جلو، هافبك وسط، هافبك چپ و راست و دو مهاجم بازيكن جذب مي‌كنيم.

 

 در واقع شش بازيكن فوق را مي‌توان در پست‌هايي كه دايي و كاشاني تاييدش كرده‌اند، جا داد: سيد جلال مدافع مياني است، انصاري‌فرد و رضايي دو مهاجم هستند، خلعتبري و فشنگچي هافبك‌هاي چپ و راست و محمد نوري هافبك وسط.
احتمالا از امروز اين 6 نفر يكي يكي با پرسپوليس به توافق مي‌رسند اما چند درصدي هم احتمال وجود دارد كه پروسه جذب اين شش گزينه نهايي نشود؛ هر شش بازيكن از ستاره‌هاي ليگ برتري هستند و به غير از كريم انصاري‌فرد كه در ليگ اخير رو آمد و مطرح شد، بقيه به ازاي هر فصل ارقامي بالاتر از 300 ميليون گرفته‌اند و بعيد است امسال با قراردادي كمتر از 400 ميليون سر از پرسپوليس دربياورند.

 

 

 

 

به غير از اين شش نفر اما شايعاتي دور و بر نام‌هاي ديگر مطرح مي‌شود كه تا روز آخر مشخص نخواهد شد تا چه حد صحيح و تا چه ميزان نادرست است. پرسپوليس هافبك دفاعي مي‌خواهد و اگر دايي رو به گزينه خارجي يا ليگ يكي نياورد، شايعه جذب حسين كاظمي يا تيموريان قوت مي‌گيرد.

 

در دفاع چپ با ماندن اكبري و شكوري، مذاكره با شيرزاد قطع شد. در دفاع مياني بحث جذب عليرضا نورمحمدي كاپيتان راه‌آهن مطرح است و اگر ميثاق رفتني شود، مذاكره با رحمان احمدي و حسين آشنا جدي‌تر مي‌شود. با اين حال علي دايي و كاشاني بر سر ليست خريد به تفاهم رسيده‌اند، ضمن اينكه دايي همه امور را به كاشاني محول كرده و قصد دخالت در پروسه جذب نفرات جديد را ندارد. حال بايد منتظر نشست و ديد كاشاني تا چه حد مي‌تواند از پس عملي كردن خواسته‌هاي سرمربي بربيايد.

 

منبع: ایران ورزشی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)