خبرگزاری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در روزی که کریم انصاری فرد غوغا کرد در ورزشگاه آزادی جشنواره گل به راه انداخت و پیکان را با شش گل بدرقه کرد.

 

تیم های فوتبال پرسپولیس و پیکان تهران از ساعت 17:45 امروز در حضور هشت هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در پایان سرخپوشان تهرانی موفق شدند با 6 گل حریف خود را از پیش رو بردارند.

 

کریم انصاری فرد مهاجم ملی پوش پرسپولیس در این بازی هتریک کرد و در دقایق 36 ، 48 و 57 گلزنی کرد و زننده گل های دیگر پرسپولیس نورمحمدی در دقیقه 42 ، نوری در دقیقه 63 و محمد قاضی در دقیقه 86 بودند.

 

پرسپولیسی ها در این بازی یک بازی سراسر هجومی ارائه دادند و هر بار خواستند روی دروازه حریف موقعیت ایجاد کردند. آنها به جز 6 گلی که زدند چند موقعیت تک به تک دیگر را نیز توسط انصاری فرد و کاظمیان و بنگر از دست دادند. مهدوی کیا و نوری هم روز خوبی داشتند و با پاس گل های خود سازنده گل های سرخپوشان بودند.

 سرخپوشان تهرانی با این پیروزی 17 امتیازی شدند و به رده یازدهم جدول رسیدند. پیکان هم 15 امتیازی باقی‌ ماند.

سعید مظفری‌زاده داور مسابقه به نادر احمدی از پیکان و علیرضا نورمحمدی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

 

 

 

 ترکیب پرسپولیس: نیلسون، سیدجلال حسینی، مهدی مهدوی‌کیا، محمد نوری( از دقیقه 80 سامان آقازمانی)، حسین ماهینی، امیرحسین فشنگچی، میثم نقی‌زاده، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، کریم انصاری‌فرد( از دقیقه74 جواد کاظمیان) و هادی نوروزی( از دقیقه 70 محمد قاضی)
سرمربی: مانوئل ژوزه

ترکیب پیکان: فابیو دوسانتوس، روح‌الله سلطانی، مسعود میکائیلی، نادر احمدی( از دقیقه 49 ایمان مبعلی)، سیدحسین حسینی، محمدرضا طهماسبی، سید امیر میر بزرگی، رضا معقولی، سید احمد مهدی‌زاده، صادق گشنی( از دقیقه 47 سجاد فیض‌الهی) و ژویسلی فریرا(از دقیقه 80 عیسی آل کثیر)
سرمربی: عبدالله ویسی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)