مرجع خبری پرسپولیس: سرمربي تيم فوتبال شاهين بوشهر گفت: بدون توجه به نام سپاهان در ميدان حاضر مي‌شويم و امتياز مي‌خواهيم.

محمود ياوري  در مورد ديدار برابر سپاهان گفت: در هفته‌اي كه گذشت بازيكنان شاهين بسيار خوب و با انگيزه تمرين كردند و از نظر روحي در بهترين شرايط هستند. در ديدار هفته گذشته برابر ذوب آهن نيز بايد برنده مي‌شديم اما به دليل بي‌تجربگي آن مسابقه را واگذار كرديم.

وي ادامه داد: فردا نيز بدون توجه به نام تيم سپاهان در ميدان حاضر خواهيم شد و هدفمان كسب امتياز است.شاهين بايد از 6 ديدار باقي مانده در ليگ برتر 10 امتياز كسب كند. ما بايد در ليگ برتر بمانيم.

ياوري در مورد جذب رحمان رضايي اظهار داشت: اين بازيكن را با علاقمندي خودش جذب كرديم. او بازيكن خوب و بزرگي است. اي كاش اين بازيكن در نيم فصل به تيم ما مي‌آمد. قرار است ITC رضايي براي ديدار با سپاهان صادر شود و اگر چنين شود از او در اين ديدار استفاده خواهيم كرد. رضايي يك هفته است كه با شاهين تمرين مي‌كند.

 

سرمربي تيم شاهين در مورد عملكرد تيمش در نيم فصل دوم گفت: اگر بخواهيم براي تيم منحني رسم كنيم بايد بگويم در جاي خوبي از اين منحني قرار نداريم.در ابتدا ما در منحني عملكردي متوسط به بالا داشتيم اما اكنون در سراشيبي هستيم.

ياوري در مورد دو تساوي سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا گفت: گروه سپاهان سخت و خطرناك است و هر دو تيمي كه سپاهان با آنها بازي كرده بسيار قدرتمند بوده‌اند.العين امارات حتي با برنو متسو فرانسوي قهرمان آسيا شده است. تصور مي‌كنم سپاهان در آينده نتايج خوبي در آسيا بگيرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)