پرسپولیس نیوز : از آخرین برد كاظمي در دیدارهای رسمی مقابل پرسپولیس بیش از 10 سال می‌گذرد.

فرهاد کاظمی که فردا به عنوان سرمربی ذوب‌آهن رودرروی پرسپولیس قرار می‌گیرد اولین بار ۱۶ سال پیش و در لیگ آزادگان با تیم بهمن در اولین جدال مقابل پرسپولیس پیروز شد. کاظمی در سال‌های اخیر ۱۹ بار در لیگ و ۵ بار نیز در جام حذفی با تیم‌های مختلف از جمله مس کرمان، سپاهان، گسترش فولاد تبریز و… مقابل پرسپولیس قرار گرفته که ۲ برد، ۹ تساوی و ۱۳ باخت برای وی رقم خورده است. بردهای او با بهمن در سال ۷۵ و سپاهان در سال ۸۱ بوده است. کاظمی در دور رفت فصل جاری لیگ بر‌تر با ذوب آهن شکست ۲-۳ را مقابل پرسپولیس تجربه کرد که این آخرین رویارویی وی با سرخ‌ها بوده است.

این آمار نشان می‌دهد که کاظمی بر خلاف رویارویی‌هایش با استقلال که عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته، در رویارویی با پرسپولیس عملکرد خوبی نداشته است. کاظمی در لیگ هشتم در یکی از بد‌ترین فصول سپاهان در لیگ بر‌تر به تیم قطبی ۳-۲ باخت آن هم در حالی که ۲-۱ از حریف خود پیش بود. البته اخراج هادی عقیلی دراین شکست تاثیر زیادی داشت. پس از آن کاظمی در قامت سرمربی ابومسلم باخت ۲-۱ را مقابل پرسپولیس تجربه کرد. وی در رویارویی بعدی با پرسپولیس در پست سرمربی تیم دسته اولی گسترش فولاد تبریز و در فینال جام حذفی به پرسپولیس رسید که درتبریز ۲-۱ و در تهران ۳-۱ باخت تا برای تبریزی‌ها حماسه ساز نباشد. جالب اینکه تیم او باز هم مقابل پرسپولیس ده نفره شد.

کاظمی فصل قبل با پیکان در لیگ دسته اول به سر می‌برد اما در بازی تدارکاتی مقابل پرسپولیس هم در پیکانشهر ۳-۱ باخت که تک گل تیمش را جونیور تورتا به ثمر رساند.

وی امسال هم بعد از قبول سرمربیگری ذوب‌آهن در تهران رودرروی پرسپولیس ایستاد و در حالی که تیمش ابتدا بازی خوبی ارائه کرده بود و از میزبان نامدارش دو بر صفر پیش افتاد در ‌‌نهایت با اخراج دو بازیکن تیمش در لحظات تلف شده ۳-۲ باخت.

بدین ترتیب کاظمی در شش بازی اخیرش به پرسپولیس فقط باخته که این آماری ناامیدکننده برای اوست و از آخرین برد او در دیدارهای رسمی مقابل پرسپولیس هم بیش از ۱۰ سال می‌گذرد و این نکته می‌تواند پرسپولیسی‌ها را برای موفقیتی دوباره مقابل این مربی امیدوار نگه دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)