با سلام به تمامی مخاطبان سایت مرجع باشگاه پرسپولیس

سلامی به وسعت 6 سال همراهی نفس به نفس با هواداران پرسپولیس .

 

مرجع خبری پرسپولیس شش سال پس از راه اندازی آزمایشی در تیرماه هزار و سیصد و هشتاد و پنج و آغاز به کار رسمی در مهرماه همان سال، اکنون با 33 هزار خبر و نزدیک به یکصد میلیون بازدید به دور اول فعالیت خود پایان داده و با شکل و شمایل جدید و با عنوان جدیددر خدمت هواداران مردمی ترین تیم تاریخ فوتبال کشورمان خواهد بود.

 

در طی ماه های اخیر تلاش شد نسخه جدید سایت برخلاف رویه معمول بدون از دست رفتن هیچ خبری از آرشیو و نیاز کاربران به عضویت مجدد با حفظ تمام امکانات موجود به نسخه جدیدتر به روز رسانی شود که این امر نیز محقق شد.

 

خبرگزاری جدید یک سایت فرا باشگاهی خواهد بود و علاوه بر پوشش ثانیه به ثانیه خبرهای قطب اول فوتبال پایتخت، این بار به بررسی اخبار سایر تیم های لیگ برتری و در آینده نزدیک به حوزه فوتبال اروپایی نیز که مخاطبان بسیاری در میان هموطنانمان دارد وارد خواهد شد.

 

از سوی دیگر در بخش اخبار پرسپولیس نیز تغییر رویکردی صورت گرفته و به شکل وسیع تری به اطلاع رسانی در خصوص تیم پرداخته خواهد شد. رویه سال های گذشته به این گونه بود که با وجود ارسال 20 تا 40 خبر در طول روز درباره پرسپولیس ، همواره خبرهای تاییدشده و موثق در این وبسایت گردآوردی شده و اخبار غیرموثق ، حواشی کاذب و جنجال های مخرب جایی در میان انبوه خبرهای آن نداشته است و هواداران نیز اطمینان پیدا کرده بودند خبری که مرجع ارسال کند به احتمال زیاد به وقوع می پیوندد. برای مثال مصاحبه های نامتعارف برخی پیشکسوتان و افراد فوتبالی هیچ گاه در این سایت بازتاب داده نشده و یا تعداد آن بسیار کم بوده است.

 

در کنار سایت امکانی به عنوان پرسپولیس از نگاه دیگران اضافه خواهد شد و اخبار ریز و درشت پرسپولیس در تمامی رسانه ها بدون ارسال در صفحه اول سایت در این بخش به نام خودشان پوشش داده خواهد شد و به این ترتیب نیاز هوادار پرسپولیس به مراجعه و جستجو در سایت های متعدد را برطرف خواهد کرد.

 

امکانات جانبی و نیازهای هواداری در خصوص تصاویر و ویدئو ها از مسابقات و نشریات و روزنامه ها ، گزارش زنده و… نیز همچون گذشته کامل کننده بخش خبری سایت بوده تا پرسپولیسی ها بتوانند همیشه خود را در کنار تیم محبوبشان احساس کنند. از جمله بخش های در دست تهیه نیز گالری عکس قدیمی و استثنایی پرسپولیس است که مجموعه ای بی نظیر از سرخپوشان را در اختیار شما قرار خواهد داد.

 

برنامه هایی در خصوص مدیریت کاربران و عضویت کاربران ویژه نیز در دست تهیه است که به موقع اطلاع رسانی خواهد شد. با گسترش روز افزون مخاطبان سایت بدون شک این برای همراهان همیشگی  قابل درک است اینکه فردی بتواند با ساخت اکانتی در کمتر از یک دقیقه شروع به فعالیت و ارسال نظر در سایت کند منطقی به نظر نمی رسد و نیاز به مکانیزمی بازدارنده دارد.

 

در این سال ها از اولین تجربه هدایت افندی در پرسپولیس تا قهرمانی رویایی دقیقه 96 با امپراطور و قهرمانی های نفس گیر با دایی و روزهای متعدد دور شدن از نتیجه گیری ، اوقات شاد و غمگین زیادی با هم بودیم و از پشت سیستم ها اشک ها و لبخندهای هواداری از ارتش سرخ پایتخت را قسمت کردیم.

خبرگزاری پرسپولیس نیز مانند سال های گذشته فعالیت خود در دور جدید را با هواخواهی از سرخپوشان محبوب پایتخت ادامه خواهد داد و تلاش می کنیم با سایتی مدرن و امکاناتی بیشتر مجموعه ای شایسته ی پرطرفدارترین تیم آسیا را برای شما فراهم کنیم.

آخرین تصویر ورژن چهارم(کلیک)

 

* مهدوی – یکشنبه 91/6/19

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)