خبرگزاری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در غیاب 12 بازیکن خود در دیداری تدارکاتی با 6 گل تیم  هما را شکست داد.

تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار تدارکاتی خود در تعطیلات لیگ برتر از ساعت 18 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر به مصاف تیم دسته دومی همای قم رفت.

پرسپولیسی‌ها در این دیدار یک طرفه موفق شدند با 6 گل حریف قمی خود را که در لیگ دو حضور دارد را شکست دهند. این در حالی است که پرسپولیسی ها در نیمه اول پنج گل زده بودند و با تک گل نیمه دوم حریف خود را شش تایی کردند.

در این مسابقه غلامرضا رضایی (20 و 35)، هادی نوروزی (17 و 40)، بازیکن حریف (39) و سیف الهی (2+90) گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند.

 

 

پرسپولیس در دقیقه 17 روی یک و دوی کاظمیان با نوروزی، هادی با یک ضربه چیپ اولین گل را وارد دروازه حریف کرد.

 

در دقیقه 20 با ارسال مهرزاد معدنچی، غلامرضا رضایی گل دوم را به ثمر رساند.

 

گل سوم سرخپوشان روی پاس اسماعیل زاده در دقیقه 30 و ضربه شوت دیدنی غلامرضا رضایی ثبت شد.

 

پاس نقی زاده و شوت هادی نوروزی گل چهارم سرخپوشان را رقم زد.

 

در دقیقه 39 سانتر مهدی مهدوی کیا با اشتباه مدافع حریف وارد دروازه هما شد.

 

جواد کاظمیان در دقیقه 89 از جناح چپ پا به توپ شد و روح ا… سیف الهی را در موقعیت گلزنی قرار داد که این بازیکن ریز نقش هم ششمین گل را وارد دروازه کرد تا سرخپوشان هما را هم 6 تایی کنند.

امیر عابدزاده در این بازی دروازه بان اصلی پرسپولیس بود. این در حالی است که وی هنوز قراردادش را با پرسپولیس ثبت نکرده است.

 

سرخپوشان علاوه بر 7 ملي‌پوش خود، چهار بازيكن مصدومشان يعني فشنگچي، پولادي، گردان و كئون را در اختيار نداشتند كه اين بازيكنان با حضور در كلينك باشگاه به ادامه درمان آسيب‌ديدگي خود پرداختند. همچنين سوسا هافبك پرتغالي اين تيم كه به تازگي براي فسخ قرارداد خود با باشگاه به توافق رسيده، دقايقي كوتاه در ورزشگاه درفشي‌فر حضور پيدا كرد.

 

*ترکیب پرسپولیس در نیمه اول: عابدزاده ، مهدوی‌کیا، نوروزی، کاظمیان، معدنچی، نقی‌زاده، خان‌زاده، اسماعیل‌زاده، رضایی، بنگر و نورمحمدی

 

* ترکیب پرسپولیس در نیمه دوم: عابدزاده، قدمی، نورمحمدی، بنگر، خان‌زاده، نقی‌زاده، آقازمانی، اسماعیل‌زاده، کاظمیان، سیف الهی و احمدزاده.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)