حریف و رقیب من در استان در 7 بازی 6 پنالتی می‌زند و آقای گل لیگ با 6 پنالتی آقای گل است. این اتفاق خوبی برای فوتبال نیست و دیگر سکوت نمی‌کنم.

جلسه معارفه حمید درخشان سرمربی جدید داماش گیلان با حضور شهرام قویدل مالک باشگاه و امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه برگزار شد. عابدینی در این نشست خبری حرف های جالبی زد:

 باشگاه داماش با  4 و نیم میلیارد تومان به طور قطعی به شرکت صدرا واگذار شده و نام تیم داماش صدرا است و می‌خواهیم در رشته‌های مختلف ورزش تیم‌داری کنیم. در برخی رشته‌ها با نام تیم صدرا شرکت می‌کنیم. تغییر و تحولی هم در کادر فنی تیم صورت گرفته و حمید درخشان صبح امروز قراردادش را با باشگاه داماش امضا کرد و در دیدار با راه‌ آهن روی نیمکت نخواهد نشست و از بازی بعدی هدایت تیم را برعهده می‌گیرد.

***

من از سال 72 با حمید درخشان در پرسپولیس بودم. او در آن سال سرمربی- بازیکن بود و تا سال 76 در خدمتش بودم تا اینکه پروین آمد و او نیز دیدگاه دیگری داشت. درخشان تمام دوره‌ها را با من و پرسپولیس طی کرده است. او در زمان رفتن استانکو و گده با ما بود و در دربی هم روی نیمکت نشسته است. باید فضا را برای رشد مربیان مهیا کرد. به همین خاطر فرشاد پیوس را بعد از آنکه دوران بازیگری‌اش تمام شد به کرواسی فرستادم تا دوره مربیگری ببیند. اگر بتوانیم اولین مربی را ترانسفر کنیم فوتبال ما به اروپا طعنه می‌زند. بازیکن را می‌توان ترانسفر کرد اما ترانسفر مربی سخت است.

***

از رشت به من پیشنهاد دادند امید هرندی را انتخاب کنم. به آنها گفتم به هرندی بگویید پولی نداریم که بدهیم. هرندی به خاطر باخت جابجا نشد. وقتی برخی از وزرا از هیئت دولت کنار گذاشته می‌شوند دو ساعت دولت را نقد می‌کنند در حالی که وقتی در دولت بودند هیچ حرفی نمی‌زدند. هرندی هم همینگونه است. او باید حرف‌هایش را بزند و من هم باید صبر و تحمل داشته باشم و نباید پاسخ او را بدهم تا مسئله حل شود.

***

درخشان که هیچ اگر فرگوسن هم باشد من هدایتش می‌کنم. هدایت با دخالت فرق می‌کند. من حتی زمان استانکو هم در پرسپولیس این کار را می‌کردم. زمانی که با آلیما در تهران بازی داشتیم به استانکو گفتم باید به جای ترابیان، ادموند بزیک را بگذاریم اما او مخالف بود با این حال پای تخته رفت و گفت برخلاف میل باطنی‌ام به جای رضا ترابیان بزیک را به دستور پرزیدنت در ترکیب تیم می‌گذارم.

***

علی کریمی سال پیش، قبل از حضور در پرسپولیس نزد من آمد و من به او توصیه کردم به پرسپولیس برود زیرا معتقدم اسطوره‌های پرسپولیس باید در پرسپولیس کارشان را تمام کنند. کریمی نمی‌تواند معجزه کند. او یکی دو سال دیگر می‌تواند بازی کند. این مجموعه اگر کاری از دستش بربیاید برای پرسپولیس انجام می‌دهد. اگر پرسپولیس کریمی را نخواست و او را کنار گذاشت ما او را جذب می‌کنیم.

***

داماش را به جای تماشاگران جریمه کردند. من به احترام فدراسیون سکوت کردم زیرا می‌دانستم دچار تنش باخت بعد از بازی با لبنان است. بحث من فوتبال ملی است. و نمی‌خواستم فدراسیون را دچار حادثه کنم اما این حکم قانونی  است؟ شما که می‌گویید مدیریت باشگاه و روابط عمومی باشگاه داماش خوب کار کرده است، مگر من مسئول فحاشی هستم. این یک بام و دو هواست. حریف و رقیب من در استان در 7 بازی 6 پنالتی می‌زند و آقای گل لیگ با 6 پنالتی آقای گل است. این اتفاق خوبی برای فوتبال نیست و دیگر سکوت نمی‌کنم.

***

خیلی احتمال دارد باشگاه گهر به فروش برسد. من برخی را پیشنهاد دادم که در حال مذاکره با مسئولان قضایی مستقر در باشگاه گهر هستند. شهرداری دورود نمایشی داد و گفت می‌خواهیم زمین بفروشیم و شلوغ کرد. من نه تنها پدر معنوی باشگاه گهر بلکه پدر معنوی فوتبال هستم. تارتار با حیدرپور جلسه داشته و اگر برنگردد جریمه می‌شود نمی‌شود. وقتی مربی را اخراج می‌کنیم باید پولش را بدهیم و حالا که او این کار را کرده باید خسارت باشگاه را بدهد.

***

تیم ملی برای صعود به جام جهانی 8 امتیاز لازم دارد که آن را به دست می‌آورد و باید قبل از بازی آخر این امتیازات را بدست بیاوریم زیرا بازی در کره جنوبی سخت است. کی‌روش جوانگرایی کند و فرصت جوانگرایی به او بدهیم. روحیه تیم بهتر می‌شود و تیم می‌تواند بهتر و شاداب‌تر بازی کند.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)