خبرگزاری پرسپولیس : پیشکسوت فوتبال در خصوص بازی ایران مقابل کره جنوبی گفت: «كره‌جنوبي هنوز هم ايران را رقيب اصلي‌اش براي صدرنشيني در گروه مي‌داند.»

دكتر محمدرضا زادمهر درباره بازي پيش‌روي تيم‌ملي گفت: «كره‌اي‌ها به دليل اختلاف ساعت و برخلاف گذشته كه دو روز پيش از بازي به ايران مي‌آمدند، اين‌بار 9 روز زودتر آمده‌اند تا بدن بازيكنان‌شان با محيط و شرايط جوي اينجا سازگاري پيدا كند.

آنها با تدارك خيلي بالايي آمده‌اند و با تمام لژيونرهاي‌شان مقابل ايران قرار مي‌گيرند. نگاه‌شان هم اين است كه در رفت و برگشت 6 امتياز از ايران بگيرند چون رقيب اصلي‌شان ما هستيم و هنوز هم ايران را قوي‌ترين شانس براي سرگروهي مي‌دانند. الان تنها بايد از تيم‌ملي حمايت كنيم و انتقادها را بگذاريم براي بعد از بازي. بايد نگاه‌مان مثبت باشد و به بازيكنان انرژي بدهيم تا اين بازي باعث آشتي ملي شود.»

زادمهر در پيش‌بيني‌اش از سرانجامِ بازي هم مي‌گويد: «كار بسيار سختي داريم اما نه بايد اين بازي را آنقدر بزرگ نشان بدهيم كه نتوانيم از پس آن بربياييم و نه زياد ساده بگيريم.

بايد به اين بازي نگاه معقولي داشته باشيم چون اگر به كره‌جنوبي ببازيم، باز هم شانس صعود داريم. بچه‌ها بايد با تمركز بالا و خوب بازي كنند تا مردم برتري تيم‌ملي را ببينند. مردم مي‌خواهند بازيكنان تيم‌ملي با تمام وجود بازي كنند تا مقابل كره‌جنوبي 11 آرش كمانگير در زمين داشته باشيم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)