مرجع خبری پرسپولیس : غلامرضا رضايي مي‌گويد پرسپوليس در دو بازي آينده خود مقابل داماش و استقلال به كسب 6 امتياز اين دو بازي فكر مي‌كند.

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس درباره شرايط اين تيم پس از پيروزي در دو بازي تداركاتي مقابل نيروي زميني و برق شيراز اظهار كرد: ما بايد اين بازي‌ها را قبل از آغاز فصل انجام مي‌داديم تا تيم‌مان براي ليگ هماهنگ مي‌‌شد.

اما متاسفانه به دليل مسائلي كه پيش از آغاز ليگ داشتيم و همين طور سرمربي تيم دير به ما اضافه شد، نشد كه بازي‌هاي تداركاتي مناسبي انجام دهيم.

وي افزود: با اين وجود در تعطيلي‌هايي كه براي ليگ به وجود آمده اين دو بازي كمك خوبي براي ما بود تا هم آمادگي‌مان را حفظ كنيم و هم به هماهنگي بيشتري برسيم. ضمن اينكه مربي هم مي‌تواند به شناخت بيشتري از بازيكنان دست پيدا كند.

رضايي در پاسخ به اين سوال كه علت عدم نتيجه‌گيري پرسپوليس در سه بازي اخيرش در ليگ چه بوده است گفت: هم عدم هماهنگي ميان بازيكنان و هم شناخت ناكافي سرمربي از تيم باعث شد كه آن نتايج رقم بخورد. به نظر من ما در چند بازي گذشته تحت فشار بوديم و اين كمي كار ما را سخت كرده بود.

مهاجم پرسپوليس درباره دو ديدار آينده اين تيم مقابل داماش و استقلال گفت: سعي مي‌كنيم 6 امتياز اين دو مسابقه را بگيريم. ما بايد در بازي مقابل داماش در چمن مصنوعي به ميدان برويم كه اين يكي از مشكلات ما در اين بازي است. اما اميدوارم با بازگشت ملي‌پوشان نتايج خوبي در اين دو بازي بگيريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)