پرسپولیس نیوز : اولین همایش تجلیل از چهره‌های ماندگار تاریخ پرسپولیس امشب برگزار می‌شود و در جریان آن از 12 چهره ماندگار دهه‌های 40 و 50 که توسط خود پیشکسوتان انتخاب شده‌اند، به نشان قدردانی از زحمات همه پیشکسوتان، تقدیر خواهد شد.

در جلسه‌ای که صبح امروز محمد رویانیان با مدیران و معاونان خود داشت، آخرین هماهنگی‌ها درباره این مراسم صورت گرفت. این برنامه با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی، شرکت پیشکسوتان، روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و سایر بخش‌ها از سه ماه قبل آغاز شد.

در همین راستا نشست‌های مختلفی با حضور آقایان رویانیان، منتقمی، اسماعیلی، شیرینی، استیلی، پیشکسوتان و بزرگانی چون حسین کلانی، همایون بهزادی، جعفر کاشانی، علی پروین، برادران وطنخواه، زنده یاد ناظم گنجاپور، ابراهیم آشتیانی، هادی طاووسی و دیگران برگزار شد.

در بیش از سه نشست برگزار شده، چهره‌های ماندگار انتخاب شدند تا در مراسم امشب به نیابت از همه قدیمی‌ها و همبازیان خود مورد تجلیل قرار بگیرند. در مراسم امشب همچنین با تاکید محمد رویانیان از مرتضی احمدی هنرمند فرهیخته و هوادار پرسپولیس تجلیل به عمل خواهد آمد.

در این مراسم، جواد خیابانی به عنوان مجری و سید جواد هاشمی به عنوان کارگردان داخلی حضور دارند، همچنین حسین یاریار مدیر عامل باشگاه هنرمندان، باشگاه را در تدارک این برنامه همراهی کرد.

محمد رویانیان در نشست امروز با مدیران و معاونان باشگاه، با تاکید بر برگزاری هر چه بهتر این برنامه، گفت: پیشکسوتان و هواداران هویت پرسپولیس هستند و باید آنها را ارج نهاد و حفظ کرد. مدیر عامل باشگاه پرسپولیس همچنین در این مراسم از همراهی و واکنش مثبت رسانه‌ها قدردانی کرد و از حاضران خواست از فردا تدارک برای مراسم تجلیل از چهره‌های ماندگار دهه 60 و 70 پرسپولیس را برنامه‌ریزی کنند.

گفتنی است، برای این مراسم از تمامی پیشکسوتان پرسپولیس در عرصه‌های مختلف، مدیران و مسوولان وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، اتحادیه مدیران باشگاه‌ها، مدیران هجده باشگاه لیگ برتری، برخی هنرمندان و اصحاب رسانه دعوت به عمل آمده است تا با حضور خود به هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن مراسم کمک کنند.

رویانیان در پایان افزود: با همراهی اصحاب رسانه، باشگاه امیدوار است چنین برنامه‌هایی در آینده، هر چه با شکوه‌تر برگزار شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)