پرسپولیس نیوز : دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس از فارغ‌التحصیل شدن 600 دانشجو در سال جدید خبر داد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، داریوش سودی رئیس مرکز علمی کاربردی پرسپولیس گفت: خوشحالیم که دانشگاه پرسپولیس توانسته در مدت حیات دو، سه ساله خود رشد و پیشرفت چشمگیری را داشته باشد و بتواند بالغ بر 1200 جوان را به فضاهای علمی و ورزشی جذب کرده و رشته‌هایی در این دانشگاه تدریس شود که زمینه‌ساز تقویت علم در ورزش باشد.

دانشگاه پرسپولیس چندی پیش با حضور آقای نژاد فلاح و بزرگان تاریخ پرسپولیس مراسم جشن اولین فارغ‌التحصیلان خود را که اختصاص به نزدیک به 100 دانشجو داشت را برگزار کرد و مفتخریم اعلام کنیم در سال جدید نیز 600 دانشجو در 13 رشته با گرایش‌های ورزشی فارغ‌التحصیل می‌شوند و هم اکنون در این دانشگاه 23 رشته ورزشی ارائه می‌شود.

سودی در ادامه تصریح کرد: وظیفه خود می‌دانیم از حمایت‌های مسوولان باشگاه و بویژه آقایان؛ جعفر کاشانی، محمدرضا زادمهر و حسین کلانی که عضو هیأت امنای دانشگاه هستند، تقدیر و تشکر کنیم.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس در پایان گفت: آقای گودرزی وزیر محترم ورزش و جوانان که فردی دانشگاهی بوده و سال‌ها در عرصه علمی کردن ورزش تحقیق و تفحص کرده‌اند با حمایت‌های خود ما را دلگرم کرده و وظیفه خود می‌دانیم از حمایت مستقیم ایشان و مجموعه وزارت ورزش تشکر کنیم و خوشحالیم با این نوع نگرش آقایان؛ گودرزی و نژاد فلاح، دانشگاه پرسپولیس می‌تواند در راستای کمک به علمی شدن ورزش کشور و خدمت‌رسانی به نسل جوان اقدامات موثری انجام دهد. حمایت‌های معنوی آنها و همچنین بهره بردن از تجربیاتشان در رشد این دانشگاه نقش بسیار داشته و مراتب تقدیر خود از رسانه‌های ورزشی که با انعکاس اخبار مرتبط با این دانشگاه از بزرگترین مرکز علمی ورزشی کشور حمایت کرده‌اند، سپاسگزاریم و امیدواریم در سال جدید بتوانیم گام‌های بلند و موثری در رشد و پیشرفت این دانشگاه برداریم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)