پرسپولیس نیوز : فرشاد پیوس می‌گوید پرسپولیس با ادامه روند کنونی خود به روزهای اوجش در دهه 60 بازمی‌گردد. او همچنین از عملکرد خلعتبری و صادقیان تمجید کرد.

پیسکسوت باشگاه پرسپولیس درباره روند خوب این تیم در لیگ برتر بعد از کسب چهارمین پیروزی متوالی اظهار کرد: مشخص بود که پرسپولیس برای سه امتیاز به انزلی رفته بود و قصد داشت از ابتدا میانه میدان را در اختیار داشته باشد. برنامه پرسپولیس هم حرکت در عمق خط دفاع ملوان بود که با بازیکنان سرعتی مثل صادقیان، خلعتبری و مسلمان از کندی مدافعان حریف استفاده کند.

او ادامه داد: پرسپولیس به خودباوری رسیده و در همه بازی‌ها دنبال برد است. نظم و انضباط تیمی خیلی بهتر شده و در دفاع کم اشتباه کار می کنند. از همه مهم‌تر فعل خواستن را به خوبی صرف می‌کنند. اما نباید مغرور شوند و باید حواسشان باشد که تا پایان فصل این روند را ادامه دهند. پرسپولیس با این روند دارد به روزهای اوج خود در دهه 60 برمی‌گردد و یاد آن روزها را برای هواداران زنده می‌کند.

پرسپولیس روز گذشته با بسته نگهداشتن دروازه خود مقابل ملوان رکورد بهترین خط دفاع در لیگ ایران را با میانگین 0/4 گل خورده در هر بازی پس از 34 سال شکست.

پیوس در این رابطه گفت: این یک رکورد خوب است که در کنار سایر آمار خوب از پرسپولیس شاهد هستیم. به نظر من دفاع تیمی پرسپولیس از همه تیم های لیگ بهتر است. بازیکنان خیلی خوب جمع می‌شوند و حریف را تحت فشار می‌گذارند. نیلسون سه هفته است که گل نخورده و تیمی که از دروازه‌بانش اطمینان داشته باشد با روحیه و رو به جلو بازی می‌کند. خود سیدجلال حسینی هم وزنه ای در خط دفاع پرسپولیس است. همه مدافعان تیم چه روی زمین و چه روی هوا توانایی بالایی دارند.

مهاجم سابق پرسپولیس در ادامه گفت: در بازی روز گذشته هر دو تیم خوب کار کردند و در نیمه دوم تهاجمی بازی می کردند. خلعتبری که خیلی‌ها از او انتقاد می‌کردند و می‌گفتند پول آن‌چنانی گرفته، واقعا روز به روز بهتر می‌شود و خودش برای پرسپولیس یک تیم است. او بازیکنی است که مرد روزهای سخت است و با گل‌های سه‌امتیازی‌اش عملکرد بسیار خوبی داشته است.

پیوس درباره عملکرد خوب پیام صادقیان هم گفت: او واقعا بازیکن خوبی است و باید قدر خودش را بداند و از حاشیه و بحث های الکی دوری کند. الان همه از او تعریف می‌کنند. اگر خودش بخواهد می تواند مثل بازیکنانی چون محمدخانی، پنجعلی و عاشوری در پرسپولیس تداوم داشته باشد. هرموقع صادقیان خوب بوده پرسپولیس هم خوب بوده است.

او افزود: من بازی‌های پیام را از زمانی که در نونهالان تراکتورسازی بود دنبال می‌کردم. بازی‌هایش را دیدیم و سریعا او را به تیم نوجوانان آوردیم. قبلا هم با یکدیگر صحبت کرده‌ایم و بعضی اوقات تلفنی با من حرف می‌زند. من توصیه‌های لازم را به او کرده‌ام و به نظر من می‌تواند در تیم ملی هم مثمر ثمر باشد باز هم به این شرط که همینگونه ادامه دهد و مغرور نشود.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان درباره بحث‌هایی که مبنی بر تغییر در مدیریت پرسپولیس وجود داشت گفت: من خودم قبلا به رویانیان خیلی انتقاد داشتم اما او رفته رفته بیشتر با فوتبال آشنا شده و کارش را یاد گرفته است. اما وقتی پرسپولیس در حال نتیجه‌گیری و تیم هم مدعی قهرمانی است، نباید تغییری در مدیریت ایجاد شود. رویانیان با آوردن میلان به ایران کار قشنگی کرد و به نظر من باید تا پایان فصل اجازه دهند که مدیریت باشگاه کارش را انجام دهد و بعد اگر نیاز بود تغییری انجام شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)