پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عمران زاده قرار بود در مقطعی به پرسپولیس بیاید اما این امر منتفی شد.

محمود خوردبین درباره وضعیت سرخپوشان و ارزیابی آنها از حریف بعدی اظهار داشت: قطعا کادر فنی ما شناخت لازم را نسبت به حریفان دارد. اما من اعتقاد دارم تیم پرسپولیس به قدری توانایی دارد که حریفان باید در فکر ارزیابی و آنالیز آن باشند. ما بازیکنان خوبی داریم که می توانند در هر تیمی روند بازی را عوض کنند و شخصا با گذشت هر بازی به این فصل امیدوارتر می شوم.

وی درباره اینکه گفته می شود بعضی بازیکنان استقلال با بیان اینکه دریافتی های خوبی داشته اند در تحریک سرخپوشان برای اعتصاب تاثیرگذار بودند، ادامه داد: اول اینکه اعتصابی در کار نبود. بازیکنان مطالبی داشتند که به باشگاه منتقل شد و شخصا شاهد این بودم که مدیریت باشگاه تلاش خیلی زیادی برای حل مشکلات تیم دارد. ضمن اینکه آن موضوع تمام شده است و قصد صحبت درباره آن را ندارم.

خوردبین در پاسخ به سوال ما مبنی بر اینکه گفته می شود حنیف عمران زاده زمانی درآستانه پیوستن به پرسپولیس بود و چکی هم دریافت کرد، گفت: این موضوع برای سال ها قبل است. دقیقا به یاد ندارم زمان مدیریت چه کسی بود اما صحبت هایی با این بازیکن شد و اگر اشتباه نکنم چک 20 میلیون تومان هم به وی دادند. اما در نهایت این انتقال انجام نشد و عمران زاده هم آن چک را برگرداند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)