واریز سیصد میلیون تومان به باشگاه پرسپولیس
مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه پرسپولیس که برای برد در دربی 68 تنها پاداش 400 هزار تومانی را به بازیکنان این تیم پرداخت کرده بود این بار و در ازای برد مقاومت سپاسی پاداش قابل‌توجهی را به بازیکنان پرسپولیس پرداخت کرد.

به صلاحدید مسئولان باشگاه پرسپولیس روز پنجشنبه مبلغ 600 هزار تومان به بازیکنان این تیم بابت برد مقابل مقاومت سپاسی به آنها پرداخت شد.در ضمن باشگاه پرسپولیس درصدد است بخش دیگری از مطالبات بازیکنان این تیم را به آنها بپردازد.سازمان تربیت‌بدنی 300 میلیون تومان دیگر را در هفته آینده به حساب باشگاه پرسپولیس واریز خواهد کرد. بر همین اساس و با تزریق این پول به بازیکنان پرسپولیس، 5 درصد پایانی قسط دوم آنها پرداخت خواهد شد. فروردین یا اردیبهشت سال آینده هم قسط سوم و پایانی بازیکنان به حساب آنها واریز خواهد شد

 

 

معاون حقوقی پرسپولیس: طلب 63 هزار دلاری کاروالیو را می‌پردازیم
مرجع خبری پرسپولیس : مربی پرتغالی سابق پرسپولیس در نامه‌ای به این باشگاه خواهان طلب قبلی‌اش از این باشگاه در زمان مدیریت عباس انصاری‌فرد شده است.

شکری، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در این مورد گفت: «حساب قبلی و طلب این مربی با باشگاه پرسپولیس تسویه نشده است به همین دلیل پس از دریافت نامه بابت طلب 63 هزار دلاری‌اش، درصددیم پس از تزریق بودجه از سوی سازمان تربیت بدنی به زودی طلب کاروالیو را پرداخت کنیم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)