از انگیزه بازیکنانم شگفت زده شدم / هر کس می خواهد بازی کند خود را به من ثابت کند

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به احتمال 65 درصد روز جمعه استقلال را شكست خواهيم داد.

زلاتكو كرانچار عنوان كرد: خوشبختانه با پادرمياني كاشاني و تلاش‌هاي انصاري‌فرد مشكل من حل شد و با ميل خودم دوباره به ميدان آمدم تا رقابت كنم.
وي افزود: براي من فرقي ندارد در دربي بخواهم خودم را نشان دهم يا در بازي ديگري. من برنامه‌ دو ساله‌اي را طبق قراردادم به باشگاه پرسپوليس ارائه داده‌ام و اميدوارم بتوانم آنرا اجرا كنم.
اين مربي كروات درباره اخراج يك روزه‌اش تاكيد كرد: اول بايد بگويم از دست مطبوعات ناراحت هستم. چون در فاصله 3 جلسه‌اي كه در تمرينات نبودم و تا پس از ديدار با كاشاني با هيچكس مصاحبه نكرده بودم اما از قول من مطالبي نوشتند و حاشيه‌هايي درست كردند. البته مي‌دانم برخي‌ از من حمايت كردند كه جا دارد از آنها تشكر كنم.
كرانچار يادآور شد: مسئله حضور نيافتن من در تمرينات پرسپوليس فقط بحث اخراج نبود. من بخاطر حل مشكل بازيكنان مخصوصا مشكل مالي و اجراي مفاد قراردادم و برخي موارد ديگر تصميم گرفتم سر تمرين حاضر نشوم. البته اظهارنظر انصاري‌فرد نيز بعد از بازي با پيكان من را ناراحت كرده بود.
وي ادامه داد: فكر مي‌كنم مشكلات ما حل شد و اميدوارم از حالا به بعد روند خوبي را براي كمك به پرسپوليس مهيا كنيم. من از صميم قلب اميدوارم يك سال در پرسپوليس بمانم و آن وقت كارنامه من را مورد بررسي قرار دهيد. تا به امروز هم اگر كمي ناموفق بودم بدشانسي و مشكلات به پرسپوليس ضربه زد.

سرمربي پرسپوليس خاطرنشان كرد: پس از جلسه‌اي كه با كاشاني و انصاري فرد داشتم نحوه تمرينات پرسپوليس را براي آنها بازگو كردم. به آنها گفتم مي‌دانم كه بسياري از هواداران پرسپوليس چشم‌انتظار اين بازي هستند و به موفقيت تيم خود فكر مي‌كنند پس من هم وظيفه‌ام سخت است.
كرانچار اظهار داشت: بازي روز جمعه پرسپوليس زيباتر از همه روزها مي‌شود و چهره‌اي متفاوت از ما را خواهيد ديد. آمادگي بازيكنان براي حضور در دربي من را متعجب كرد.
وي اضافه كرد: تنها مشكل من اين است كه بايد 11 بازيكن را به داخل زمين بفرستم. از همين الان مي‌گويم كه من تصميم‌گيرنده هستم و هر كس مي‌خواهد در بازي مقابل استقلال نفر اول پست خود باشد تلاش خود را انجام دهد؛ در غير اين صورت بايد كنار من و روي نيمكت بنشيند. الان ديگر بهانه‌اي نمي‌بينم و با حل مشكل بازيكنان انجام شد همه بايد به فكر خدمت به پرسپوليس باشند.
سرمربي پرسپوليس درباره پيش‌بيني نتيجه دربي گفت: با توجه به انگيزه و پتانسيلي كه دارم تمام تلاش خودم را انجام مي‌دهم تا به هدفم برسم. مي‌توانم بگويم 65 درصد مي‌توانيم استقلال را شكست دهيم. البته استقلال نيز تيمي بسيار حرفه‌اي و خطرناك است.
كرانچار عنوان كرد: پرسپوليس از امروز ديگر بحران ندارد چون ديگر نه من و نه بازيكنان تحت فشار نيستيم و برايمان فقط دربي مهم است. دوست دارم يك سال ديگر در پرسپوليس خدمت كنم و برايم فرقي ندارد كه پس از دربي چه تصميمي درباره من بگيرند. مي‌دانم برد در دربي ايران كه شايد از برخي كشورها مهم‌تر است كارنامه من را بهتر و پربارتر مي‌كند.
وي درباره شايعاتي مبني بر اختلاف با عبدي و كنار گذاشتن اين مربي گفت: اين موضوع صحت ندارد. عبدي در اين مدت كمك زيادي به من كرده و به هيچ وجه با او مشكلي ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)