حركت پيام صادقيان روبروي فجر و استارت انفجاري او، طرفداران قديمي پرسپوليس را ياد ناصر محمدخاني و حركت او در دربي سال 65 و پاس گلش به شاهرخ بياني انداخت.

به گزارش گل؛ تنها نكته اين بود كه مخحمدخاني از كناره هاي زمين استارت زد اما صادقيان از وسط زمين و جلوي 18 قدم خودي. ناصر محمدخاني درباره آمادگي اين روزهاي پيام صادقيان مي گويد:« پيام ، بازيكن جوان و فوق العاده اي است. در ذوب آهن هم كه بود او را زير نظر داشتم. آنجا هم عالي كار مي كرد و هميشه از ديدن بازي اش لذت مي بردم. او دنبال اين است كه به تيم ملي برسد و به همين دليل هم آمادگي اش روز به روز بيشتر مي شود. پيام جوياي نام است و خميرش را دارد كه بهترين بازيكن فوتبال ايران شود. ديديد روبروي فجر چه استارتي زد و چه پاس قشنگي داد. پاس تو در با سري بالا. به اين پاس ها مي گويند پاس هاي طلايي. يعني يك بغل پا مي خواهد تا به گل تبديل شود»

ناصر محمدخاني در تمجيد از صادقيان، صحبتهايش را اينگونه ادامه مي دهد:« حركت انفجاري صادقيان را كمتر بازيكني در ايران مي تواند تكرار كند. او چند نفر را از پيش رو برداشت و در آخر پاس در داد در فضا. اينها بازيكنان باهوشي هستند كه در يك لحظه مي توانند نتيجه بازي را عوض كنند. پيام براي پرسپوليس يك نعمت بزرگ محسوب مي شود. او جوان است و جاي رشد دارد»

حركت صادقيان، محمدخاني را ياد دربي سال 65 انداخت. مهاجم تكنيكي سالهاي دور پرسپوليس مي گويد:« حركت صادقيان را كه ديدم ياد دربي سال 65 افتادم. من از وسط زمين اما كناره هاي آن نفوذ كردم و در آخر پاس دادم به شاهرخ تا او دروازه استقلال را باز كند. آن بازي را 3- صفر برديم. من يك گل زدم و شاهرخ دو گل»

ناصر محمدخاني در پايان مي گويد:« اين پيام صادقيان شايد از من هم بهتر شود. او از جمله بازيكناني است كه پا به توپ با سرعت بالا حركت مي كند. او پا به توپ سرعتش بالا است و اين يكي از حسن هايش است. براي صادقيان آرزوي موفقيت مي كنم و اميدوارم كه روزهاي روشني در انتظارش باشد»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)