مرجع خبری پرسپولیس: 65 درصد از کاربران وبسایت خبری باشگاه پرسپولیس با حمایت از علی دایی سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس از انتخاب وی استقبال کردند.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس یک روز پس از انتخاب علی دایی از سوی حبیب کاشانی برای سکانداری تیم فوتبال پرسپولیس سایت مرجع خبری باشگاه پرسپولیس اقدام به نظرسنجی از هواداران فوتبال در این خصوص کرد که نتایج آن حاکی از موافقت مخاطبان با انتصاب دایی در این سمت داشت.


از کاربران در این نظرسنجی پرسیده شد ” با انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس موافقید؟” . بیش از 3 هزار نفر در این نظرسنجی اینترنتی شرکت کردند که مجموعا 65,1 درصد پاسخ «بله» و 34,9 درصد گزینه «خیر» را انتخاب کردند.


این در حالی است که در روز ابتدایی نظرسنجی بیش از 70 درصد مخاطبان از سرمربی گری دایی حمایت کرده بودند اما پس از برکناری عابدزاده و انتخاب یحیوی به عنوان کمک مربی پرسپولیس این درصد با کاهش چشم گیری همراه شد

که در نهایت و پس از 12 روز از آغاز نظرسنجی نسبت نهایی تثبیت شد.

 


در این بین برای مشخص شدن دلیل موافقت یا مخالفت احتمالی با علی دایی و همچنین بررسی کارنامه زلاتکو کرانچار در بین نظرات هواداران پرسپولیس، یک نظرسنجی موازی هم طراحی شد با این مضمون که ” آیا برکناری کرانچار از سرمربی گری پرسپولیس درست بود؟”

با شرکت 1200 نفر در این نظرسنجی مشخص شد که 59,8 درصد مخاطبان مرجع خبری پرسپولیس این تصمیم را درست و 40,2 درصد نیز معتقد بودند کنار گذاشتن کرانچار از پرسپولیس در این مقطع اشتباه بود.


هر فرد در این نظرسنجی می توانست یک بار و به یک گزینه رای دهد. یک جامعه آماری سه هزار نفری از هواداران پرسپولیس که اخبار و تحولات باشگاه پرسپولیس را از طریق خبرگزاری های اینترنتی دنبال می کنند می تواند نمونه آماری مناسبی از هواداران بی شمار تیم پرسپولیس باشد.

مشاهده صفحه نطرسنجی

انتهای گزارش اختصاصی/امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)