خبرگزاری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس بعدازظهر امروز به همراه مشاور و رئیس دفتر آقای رویانیان به جمع سرخپوشان در کوالالامپور پیوستند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس ساعاتی قبل از آغاز بازی فینال تورنمنت مالزی به جمع سرخپوشان پیوست و دقایقی قبل از حرکت تیم پرسپولیس به سمت ورزشگاه با کلیه اعضای تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس دیدار کرد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس قرار است پس از حضور در ورزشگاه MBPJ در رختکن برای بازیکنان صحبت کند و پیام محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس را به تیم منتقل کند.

آخرین جلسه فنی تیم فوتبال پرسپولیس در تورنمنت هشت جانبه مالزی از ساعت 12 ظهر امروز با حضور رئیس آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس، کادر فنی و بازیکنان برگزار شد.

بازیکنان پس از آن برای صرف ناهار به رستوران هتل مراجعه کردند و در ادامه به استراحت پرداختند.

بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس پس از ورود به ورزشگاه MBPJ بلافاصله وارد زمین شدند و شرایط و وضعیت چمن را مورد بررسی قرار دادند. چمن زمین محل مسابقه از کیفیت مناسبی برخوردار نیست و این موضوع ممکن است از جذابیت بازی بکاهد.

مصطفی قنبرپور سرمربی تیم ملی 15 ساله‌ها در میانه زمین با بازیکنان به صحبت پرداخت.

دیدار رده بندی این تورنمنت پیش از بازی فینال بین تیم‌های ملی مالزی و فرنز یونایتد برگزار شد و با نتیجه دو بر صفر به سود میزبان این مسابقات به پایان رسید.

بازیکنان تیم ملی اسلواکی هم پس از ورود به زمین راهی رختکن شدند.

هوای کوالالامپور نیمه ابری و گرم و شرجی است.

تهیه و تدارک مراسم ویژه این دیدار همچون مراسم افتتاحیه شامل برنامه‌های خاصی خواهد بود که مسئولان برگزاری این مسابقه در بخش‌های مختلف در حال مهیا کردن مراسم و تجهیزات لازم برای این دیدار هستند. مسابقه فینال به صورت زنده از شبکه‌های تلویزیونی مالزی پخش می‌شود.

حضور تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات روی سکوها جالب توجه است.

تیم فوتبال پرسپولیس در این دیدار میزبان خواهد بود.

دوربین‌های تلویزیونی، آمبولانس و حضور گسترده نمایندگان میزبان این تورنمنت با لباس‌های متحد‌الشکل در محوطه‌های مخصوص جالب توجه است.

دروازه‌بانان دو تیم به همراه مربیان خود 50 دقیقه قبل از آغاز بازی برای گرم کردن وارد زمین شدند.

بازیکنان تیم ملی اسلواکی با لباس‌های قرمز وارد زمین شدند و در ضلع جنوبی زمین به گرم کردن پرداختند.

تیم داوری نیز با لباس‌های قرمز وارد زمین شده و در عرض زمین به گرم کردن پرداخت.

گروه هنرمندان سنتی مالزی 40 دقیقه قبل از آغاز بازی در جلوی جایگاه آماده هنرنمایی شدند.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس با لباس‌های فسفری وارد زمین شدند و در ضلع شمالی ورزشگاه گرم کردند.

خبرنگاران، عکاسان و فیلمبرداران در جایگاه های ویژه خود مستقر شدند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس به همراه مهدی محمدنبی، امیر جیرودی، حمید استیلی و میهمانان در جایگاه ویژه حضور یافتند.

دو تیم پس از گرم کردن برای تعویض لباس‌های اصلی بازی وارد رختکن شدند.

حضور ایرانیان در ورزشگاه جالب توجه بود. آنها، بازیکنان، کادر فنی و حمید استیلی را مورد تشویق قرار دادند. فریاد ایران ایران در ورزشگاه طنین انداز شد.

نگاه ویژه مسوولان برگزاری، حضور نمایندگان AFC و پخش زنده این دیدار نوید یک بازی جذاب و زیبا را می‌دهد.

گزارشگر پخش زنده این بازی، دقایقی قبل از مسابقه به تشریح این مسابقه پرداخت.

بلندگوی ورزشگاه اسامی بازیکنان دو تیم را به همراه سرمربیانشان اعلام کرد و ایرانیان حاضر در ورزشگاه آنها را مورد تشویق قرار دادند.

دقایقی قبل از آغاز بازی، برنامه ویژه هنرمندان مالزیایی با موزیک خاصی برگزار شد.

پرچم ایران در میان پرچم کشورهای شرکت کننده در این مسابقات روبروی جایگاه نصب شده است و پرچم دیگری در دستان ایرانیان حاضر در ورزشگاه قرار دارد.

پس از مراسم ویژه این بازی، تیم پرسپولیس با لباس قرمز، تیم ملی اسلواکی با لباس آبی و تیم داوری با لباس‌های فسفری وارد میدان شدند.

میهمانان و مقامات ارشد ورزشی و غیر ورزشی مالزی به همراه قائم مقام باشگاه و نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران و اسلواکی در زمین حضور یافتند و با بازیکنان و داوران دیدار کردند.

کاپ قهرمانی در جایگاه ویژه قرار گرفت و نظرها را به خود جلب کرد.

داور این دیدار برای مشخص شدن مالکیت توپ و انتخاب زمین، کاپیتان‌های دو تیم را فراخواند. پرسپولیس در ضلع شمالی و تیم ملی اسلواکی در ضلع جنوبی زمین قرار گرفتند و با سوت داور این بازی آغاز شد.

فینال تورنمنت هشت جانبه فرنز مالزی با کیفیت بالا و حساسیت ویژه‌ای دنبال می‌شود و این در حالی است که مهدی محمدنبی دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران برای دیدن این بازی راهی مالزی شده و در ورزشگاه حضور یافته است.

از سوی کادر فنی سرخپوشان، ترکیب پرسپولیس برابر ملی پوشان اسلواکی به شرح زیر اعلام شد:

شاهین محمودی، مهدی عبدا…وند، فتح‌ا… درزی، مصطفی رخ بین، نیما داغستانی، سجاد کریم‌زاده، سعید حسین‌پور (کاپیتان)، رضا کریمی، وحید افتاری، رضا شکاری و نیما مختاری.

بازیکنان ذخیره: حمیدرضا حبیب‌زاده، آرش شهامتی، امیرحسین جعفری، علیرضا علیپور، علی صادق‌تبار، محمد باقی‌نیا، مجتبی ساعدی، فرشاد کلیوند و محمد امین کبیرزاده.

سرمربی: سعید تهرانی‌نژاد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)