خبرگزاری پرسپولیس : کارشناس فوتبال ایران بااشاره به اینکه تیم فوتبال پرسپولیس درهفتادوششمین شهرآورد پایتخت عملکرد بهتری نسبت به حریف داشت، عنوان کرد: کادر فنی و بازیکنان استقلال به تساوی راضی بودند.

ˈامیرحاج رضاییˈ روزجمعه خاطرنشان کرد: متاسفانه در نیمه نخست احتیاط بیش از اندازه سبب شد تا زیبایی های موجود از بین رفته و تماشاگران دیداری کسل کننده را شاهد باشند.

وی افزود: در نیمه دوم پرسپولیس با حملاتی که بر روی دروازه حریف انجام داد به دنبال رسیدن به گل بود و از سوی دیگر کادر فنی استقلال به تساوی راضی بود.

این کارشناس عنوان کرد: پرسپولیس در نیمه اول به توپ های بلند روی آورده بود اما در نیمه دوم فوتبال زمینی و نسبتا خوبی را انجام داد و می توانست به پیروزی دست یابد.

وی افزود: یحیی گل محمدی در نخسیتن شهرآورد خود، عملکرد خوبی داشت اما زمانی که استقلال به تساوی راضی بود می توانست خط حمله خود را تقویت کرده و شانس تیم را برای رسیدن به 3 امتیاز افزایش دهد.

حاج رضایی ادامه داد: در این سال ها بارها گفته ایم که حساسیت بالا و ترس از باخت باعث شده تا تیم ها بازی خوبی نداشته باشند اما امیدوارم روزی این مساله از بین برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)