خبرگزاری پرسپولیس : تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس امروز بعدازظهر زیر بارش شدید باران تمرینات تاکتیکی خود را برگزار کرد.

سرخپوشان ساعت 17:30 به وقت محلی هتل را به مقصد محل تمرین ترک کرده و تمرین یکشنبه خود را از ساعت 18 در هوایی بارانی آغاز کردند.

ابتدا حمید استیلی رئیس آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس در خصوص بازی روز گذشته سرخپوشان و بازی بعدی آنها نکاتی را برای بازیکنان یادآوری و تشریح کرد. پس از آن بازیکنان زیر نظر سعید تهرانی‌نژاد و منصور هاشمی تمرینات امروز را با دویدن و گرم کردن شروع کردند.

مصطفی قنبرپور و حمید استیلی در میانه میدان با کادر فنی به صحبت پرداختند. سپس بازیکنان به چهار گروه پنج نفره تقسیم شده و در محوطه‌های محدود، به پاس‌های تکضرب و بازی تحت فشار روی آوردند.

در ادامه، کادر فنی، بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد؛ مدافعان زیر نظر حمید استیلی و هافبک‌ها و مهاجمان نیز با هدایت سعید تهرانی نژاد به سمت دروازه حمله می‌کردند.

فوتبال در زمین بزرگ با دو دروازه و تاکید نکات لازم از سوی کادر فنی آخرین بخش برنامه تمرینی امروز بود. هر چه به زمان پایان تمرین نزدیک می‌شدیم شدت بارش باران بیشتر می‌شد تا حدی که وقتی تمرین به پایان رسید، لباس‌های بازیکنان و کادر فنی کاملا خیس شده بود.

بعد از پایان تمرین، حمید استیلی زیر بارش شدید باران، با سانترهای بلند و کوتاه از جناحین، دروازه‌بانان را به گرفتن توپ تشویق می‌کرد. بازیکنان پس از خاتمه تمرین با سرعت سوار اتوبوس و پس از آن راهی هتل شدند.

گفتنی است، سرخپوشان فردا صبح یک جلسه تمرین سبک در محوطه هتل انجام خواهند داد و بعدازظهر به مصاف تیم ملی اسلواکی می‌روند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)