پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس برابر ذوب آهن شکست خورد و به رده نهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور سقوط کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز پس از تعطیلات نیم فصل لیگ برتر از هفته هجدهم مسابقات از ساعت 14:30 برابر ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

 

تک گل ذوب آهن را مسعود حسن زاده در دقیقه 82 در شرایط تک به تک وارد دروازه پرسپولیس کرد. این چهارمین باخت پیاپی پرسپولیس پس از شکست برابر نفت تهران و فولاد در لیگ  و مجددا ذوب آهن در جام حذفی بود.

 

 نیمه اول
دقیقه 10: حرکت کاوه رضایی پشت محوطه جریمه پرسپولیس و ضربه این بازیکن با واکنش خوب سوشا مکانی همراه بود و این دروازه‌بان توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 11: ذوب‌آهنی‌ها با یک پاس کوتاه روی ضربه کرنر توپ را به قاسم حدادی‌فر سپردند. این بازیکن هم با سانتری اسماعیل فرهادی را در موقعیت گلزنی قرار داد اما این بازیکن با ضربه سر توپ را به کاوه رضایی سپرد که سوشا مکانی یک بار دیگر او را ناکام گذاشت.

دقیقه 12: پرسپولیسی‌ها پس از حمله خطرناک ذوب‌آهن از سمت چپ حمله‌ای روی دروازه این تیم انجام دادند اما شوت هادی نوروزی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 28: بازی دقایقی بسیار سرد و کسل کننده دنبال می‌شد که در برخورد رشید مظاهری و هادی نوروزی چند دقیقه‌ای هم متوقف شد. به نظر می‌رسید دروزاه‌بان ذوب‌آهن نمی‌تواند مسابقه را دنبال کند اما پس از کمک پزشکان، او به چارچوب دروازه تیمش بازگشت.

دقیقه 36: اشتباه مکانی درون محوطه جریمه موقعیت خوبی را نصیب بازیکنان ذوب‌آهن کرد اما آنها نتوانستند از این موقعیت بهره‌ای ببرند.

دقیقه 44: سانتر اسماعیل فرهادی از سمت راست روی دروازه پرسپولیس با ضربه بی‌دقت مرتضی تبریزی همراه بود تا توپ به بیرون برود.

نیمه دوم
دقیقه 46: بازیکنان پرسپولیس نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و بعد از حرکت مهدی طارمی داخل محوطه جریمه ذوب‌آهن، تعادل این بازیکن به هم خورد که اعتقاد به خطای پنالتی داشت اما داور دستور به ادامه بازی داد. این حرکت یک بار دیگر در دقیقه 49 اتفاق افتاد و داور به دلیل تمارض به طارمی کارت زرد نشان داد.

دقیقه 54: سانتر هادی نوروزی از روی نقطه کرنر با ضربه سر بسیار خطرناک محمد نوری همراه بود اما ضربه کاپیتان سرخپوشان راهی به دروازه ذوب‌آهن نداشت. نوری چند دقیقه بعد از این موقعیت در میانه میدان مرتکب خطا شد که از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 64: حمید درخشان دست به اولین تعویض بازی زد و امید عالیشاه را جایگزین هادی نوروزی کرد تا از سرعت این بازیکن استفاده کند.

دقیقه 66: فشار پرسپولیس در این دقایق روی دروازه ذوب‌آهن بیشتر شد که سرخپوشان صاحب دو ضربه کرنر شدند. اولین ضربه کرنر را مدافعان ذوب‌آهن به بیرون زدند و دومین موقعیت هم توسط محسن بنگر به سمت دروازه زده شد که در اختیار رشید مظاهری قرار گرفت. در این بین یحیی گل‌محمدی هم اولین تعویض خود را انجام داد و مسعود حسن‌زاده را جایگزین مهدی رجب‌زاده کرد.

دقیقه 73: حمید علی‌عسگر از سمت چپ ارسال خوبی به دهانه دروازه ذوب‌آهن داشت اما طارمی به زیر توپ زد تا ضربه او از بالای دروازه ذوب‌آهن بیرون برود. یک دقیقه بعد هم گل‌محمدی دومین تغییر را در تیمش ایجاد کرد و احسان پهلوان جانشین مرتضی تبریزی شد.

دقیقه 79: حمید درخشان قصد تعویض تادو را داشت که محمد عباس‌زاده را جایگزین این بازیکن کند اما مهاجم برزیلی پرسپولیس قصد نداشت از زمین بیرون بیاید و در نهایت هم با ناراحتی تعویض شد.

دقیقه 82: فرار مسعود حسن‌زاده از آفساید و خارج نشدن سوشا مکانی از چارچوب دروازه باعث شد مهاجم تازه وارد ذوب‌آهن به راحتی دروازه پرسپولیس را باز کند.

دقیقه 83: پرسپولیسی‌ها با شروع بازی بعد از گلی که دریافت کرده بودند صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شدند اما مدافعان ذوب‌آهن توپ را از روی خط دروازه برگرداند.

محمدرضا اکبریان داور مسابقه به علی حمام، کاوه رضایی از ذوب آهن و مهدی طارمی و محمد نوری از پرسپولیس  کارت زرد نشان داد.

با این برد ذوب آهن 24 امتیازی شد و با یک پله صعود جای پرسپولیس 22 امتیازی را در رده هشتم گرفت.  این هشتمین باخت فصل سرخپوشان در این فصل است.

ترکیب پرسپولیس:

سوشا مکانی، محسن بنگر، مایکل اومانیا،‌ رضا خالقی‌فر( از دقیقه 89 محمد خانزاده)، حمیدرضا علی‌عسگر، بابک حاتمی، محمد نوری، ژوزه تادو(از دقیقه 80 محمد عباس‌زاده)، هادی نوروزی( از دقیقه 64 امید عالیشاه) و مهدی طارمی، مهرداد کفشگری.

سرمربی: حمید درخشان

* ترکیب ذوب آهن:

رشید مظاهری، کارلوس سانتوز، حجت حق‌وردی، اکبر ایمانی، قاسم حدادی فر، علی حمام، کاوه رضایی، مهرداد قنبری، مهدی رجب زاده( از دقیقه 67 مسعود حسن‌زاده)، اسماعیل فرهادی( 90- ساعد محبی) و مرتضی تبریزی( از دقیقه 76 احسان پهلوان)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)