پرسپولسی نیوز : امید عالیشاه این روزها یکی از ستاره‌های پرسپولیس است؛ بازیکنی که می‌گوید بعد از دعوت به تیم ملی روحیه مضاعفی هم پیدا کرده و می‌خواهد روند فعلی را حفظ کند…

چرا در بازي با الهلال آن‌ طراوت بازي‌هاي خانگي قبلي را نداشتيد!
چون واقعاً خسته بوديم، فشار زيادي در 2 ماه اخير روي ما بود و همزمان در ليگ و ليگ قهرمانان آسيا بازي‌هاي سختي داشتيم. به همين دليل همه بازيكنان ما در نيمه دوم بريده بودند اما با اين وجود از جان مايه گذاشتند و موفق شدند با پيروزي سه امتياز را بگيرند. حالا براي صعود به مرحله يك‌هشتم نهايي بسيار اميدوار شده‌ايم.

الهلال فراتر از تصورتان بود؟
نه، الهلال يك تيم كاملاً حرفه‌اي است و همه ديدند چه بازيكنان خارجي خوبي دارد. آنها انصافاً همه‌چيز لازم براي يك تيم خوب را داشتند.

بعضي‌ها مي‌گويند پرسپوليس با معجزه در دقيقه 92 پيروز شد!
نه، اصلاً. من فكر مي‌كنم آن كساني كه اين‌طور حرف مي‌زنند، در واقع مي‌خواهند پيروزي ما را لوث كنند. ما تا لحظه آخر با تمام وجود تلاش كرديم و موفق شديم در دقيقه 92 مزد تلاش خودمان را بگيريم.

با وضعيت بدني نه‌چندان خوبي كه داريد، نگران بازي برگشت مقابل الهلال نيستيد؟
به هر حال شرايط ما همين است كه مي‌بينيد. ما چاره‌اي نداريم جز اينكه باز هم با تمام وجود بجنگيم و تلاش كنيم.

از پاس روي خط خودت بگو كه به طارمي دادي و در نهايت منجر به گل به خودي مدافع الهلال شد.
در يك لحظه با سرعت به توپ رسيدم و مهدي طارمي را در شرايط خوبي ديدم كه به او پاس دادم، مهدي هم قدر پاسم را دانست، فكر مي‌كردم به توپ ضربه بزند اما زوايه بسته بود و بغل پا در عرض زد و دفاع هم آن اشتباه را مرتكب شد.

داور به شما كمك نكرد؟
نه، داوري هيچ كمكي به ما نكرد و ما خودمان با تلاش‌مان به پيروزي رسيديم!

الهلالي‌ها معتقد بودند كه سوشا بايد به خاطر استفاده از دست در بيرون محوطه جريمه اخراج شود! آنها گل‌شان را هم سالم مي‌دانستند.
اعتراض الهلالي‌ها كاملاً بي‌جهت بود و در واقع آنها داشتند جو مي‌دادند! در صحنه‌اي كه بازيكن آنها مي‌رفت با سوشا تك به تك شود، چند مدافع ديگر ما به شكل موازي با بازيكن الهلال در حركت بودند و همان كارت زرد براي سوشا كافي بود. در صحنه گل الهلالي‌ها هم قبل از ضربه مهاجم آنها كمك‌داور به علامت خطا روي بابك حاتمي پرچم زد و آن خطا هم كاملاً درست بود. الهلالي‌ها فكر مي‌كردند داور آفسايد گرفته، با داور و كمكش بحث مي‌كردند. چندي طول كشيد تا داور به آنها بفهماند خطا گرفته نه آفسايد! وقتي اين مسائل را كنار هم بگذاريد، مي‌بينيد داوري اصلاً به نفع ما نبود و هديه‌اي به ما نداد.

برانكو گفته نبايد توقع داشت كه پرسپوليس با سه، چهار گل الهلال را ببرد!
شما اين را در نظر بگيريد كه الهلال چقدر هزينه كرده و چه تيم بزرگي است. همان لخويا بازيكناني داشت كه اندازه كل بودجه سالانه ما دستمزد يك نفرشان بود. ما تمام اين فاصله‌ها را با حمايت هواداران و غيرت ايراني پر مي‌كنيم.

از حالا بايد خودتان را براي جو بازي برگشت آماده كنيد.
ما مي‌دانيم كه سال بعد در آسيا نيستيم. پس تمام تلاش‌مان را در عربستان به كار خواهيم گرفت تا به مرحله بعدي صعود كنيم و هيچ چيز نمي‌تواند جلودار ما باشد.

از دعوت به تيم ملي بگو.
از وقتي شنيدم دعوت شده‌ام، انگار دوپينگ روحي كرده باشم. انگيزه‌ام براي بازي و تمرين چند برابر شده و مي‌خواهم هرطور كه هست، اين پيراهن را حفظ كنم.

حضور كادرفني تيم ملي در ورزشگاه روي تو و برد پرسپوليس تأثير داشت؟
مطمئناً، حضور كادرفني به ما روحيه داد و بازيكنان تلاش مي‌كردند با بازي خوب ثابت كنند لياقت دعوت به تيم ملي را دارند.

روزنامه تو را به عنوان بهترين بازيكن زمين برگزيد.
واقعاً از شما و لطفي كه به من داشتيد، ممنون هستم اما فكر مي‌كنم در ديدار با الهلال تمامي بازيكنان ما عالي بودند و زحمت كشيدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)