پرسپولیس نیوز : در پى پرسش هاى مردم براى نحوه ى تماشاى رايگان بازى پرسپوليس تراکتورسازی که روز یکشنبه 16 اسفند ماه در ورزشگاه آزادى برگزار می گردد باشگاه پرسپولیس اطلاعیه ای به شرح ذیل صادر کرد.

در پى پرسش هاى مردم براى نحوه ى تماشاى رايگان بازى  پرسپوليس تراکتورسازی که روز یکشنبه 16 اسفند ماه در ورزشگاه آزادى برگزار می گردد باشگاه پرسپولیس اطلاعیه ای به شرح زیل صادر کرد.

همه اعضای ۳۰۹۰ می توانند بصورت رایگان در ورزشگاه حضور پیدا کنند، فقط کافی است اگر عضو نیستند اول عدد 6  را به شماره ۳۰۹۰ پیامک کنند و بعد از عضویت و دریافت پیامک از سوی 3090  شماره کد ملی خودشان را بعد از درج حرف P به 3090 پیامک کنند(به عنوان مثال (p123456789) و با کارت ملی خود بصورت رایگان  وارد ورزشگاه شوند.

لازم به ذکر است عضویت در باشگاه هواداران پرسپولیس تنها از طریق اپراتور همراه اول امکان پذیر است و هوادارانی که از اپراتورهای دیگر استفاده می کنند می توانند کد ملی خود را از تلفنی که سیم کارت همراه اول دارد به سامانه 3090 ارسال کرده و یا اینکه باحضور در ورزشگاه بلیط 5000 هزار تومانی فقط برای این دیدار تهیه نمایند.

 

به گزارش پرسپولیس نیوز گفتنی است صدها نفر از هواداران استقلال روز گذشته در مسابقه با راه آهن به ورزشگاه مراجعه کرده و بلیت 5 هزار تومانی برای ورود به ورزشگاه خریدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)