پرسپولیس نیوز : هواداران تیم فوتبال پرسپولیس با بنرهایی که روی آن واژه 24 ابدی نقش بسته بود، عکس یادگاری می‌انداختند.

 * با توجه به حساسیت بازی امروز و احتمال استقبال گسترده از سوی هواداران، تعداد زیادی اتومبیل راهنمایی و رانندگی و همچنین نیروی انتظامی اطراف ورزشگاه آزادی حضور دارند تا ترافیک اطراف ورزشگاه را کنترل کنند.

*‌ با توجه به بارندگی امروز شهر تهران و سرمای هوا تعداد زیادی از هواداران با تجهیزات گرمایشی مانند پتو خودشان را به ورزشگاه آزادی رسانده‌اند.

 

 * بسیاری از تماشاگران به دلیل بارش باران زیر جایگاه‌ها پناه برده‌اند اما تعدادی که بلیت طبقه بالا را خریداری کرده‌اند مجبور هستند زیر باران بنشینند.

* هواداران دو تیم بارها با شعارهای معروف خود و با استفاده از اعداد 4 و 6 به کری‌خوانی پرداختند.

* بسیاری از هواداران مشغول گرفتن عکس سلفی هستند.

* به دلیل بارش باران، روی چمن ورزشگاه پوشانده شده تا چمن آسیب نبیند.

* یکی از شعارهای عجیب تماشاگران استقلال «هشت‌تایی‌»ها است که علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل پیشین استقلال ادعا کرده بود که استقلال در سال 1347 موفق به شکست پرسپولیس با 8 گل شده است.

* برخی از هواداران پرسپولیس با پیراهن شماره 8 علی کریمی و برخی هواداران استقلال با شماره 7 فرهاد مجیدی در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

 

 * هواداران دو تیم بارها علیه یکدیگر شعار داده و به همدیگر ناسزا می‌گویند.

* استقلالی‌ها بارها فرهاد مجیدی و پرسپولیسی‌ها علی کریمی را تشویق می‌کنند.

* هواداران استقلال به تشویق هادی نوروزی مهاجم فقید پرسپولیس پرداختند. پس از این اتفاق، پرسپولیسی‌ها نیز نوروزی را تشویق کردند.

* تماشاگران بارها به اشاره به دربی‌های گذشته به کری‌خوانی پرداختند. استقلالی‌ها به گل‌های فرهاد مجیدی، علی سامره، محمد نوازی و پرسپولیسی‌ها نیز به گل‌های ایمون زاید اشاره کردند.

* تونل‌های ورزشگاه به دلیل چکه کردن پر از آب شده است.

 

 در حالی که کمتر از پنج ساعت به آغاز دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر کشورمان در ورزشگاه آزادی باقی مانده است، بر تعداد تماشاگرانی که قصد ورود به ورزشگاه را دارند، افزوده شده است. این در شرایطی است که هواداران هنگام تهیه بلیت و ورود به ورزشگاه هیچ مشکلی ندارند و کار ورود و خروج آنها بدون مسئله خاصی انجام می‌شود.

* با تدابیری که از سوی نیروی انتظامی اندیشیده شده است، هواداران استقلال و پرسپولیس پس از اینکه بلیت‌های خود را تهیه می‌کنند از یکدیگر جدا شده و مسیر تردد آنها از یکدیگر جدا می‌شود.

* تعدادی از هواداران پرسپولیس که بنرهایی از هادی نوروزی کاپیتان فقید خود را در دست داشتند با این بنرها عکس یادگاری می‌انداختند. روی اغلب این عکس‌ها و بنرها واژه 24 ابدی نقش بسته بود.

* از ساعت 10 صبح نیروهای اورژانس وارد ورزشگاه شدند.

* نکته جالب در خصوص ورزشگاه آزادی اینجاست که تابلوهای ورودی این ورزشگاه نسبت به گذشته نو شده است.

* با توجه به حساسیت بازی امروز هواداران و حتی خبرنگاران هنگامی که قصد ورود از درب غربی ورزشگاه را دارند بازرسی بدنی می‌شوند.

* در اطراف ورزشگاه آزادی بازار فروش پرچم و کلاه بسیار داغ است. همچنین ترافیک روانی در خیابان‌های اطراف ورزشگاه آزادی وجود دارد.

* پس از قطع باران هوادارانی که در ورزشگاه حضور داشتند روی سکوها مستقر شدند. پیش از این به علت بارش باران تعداد زیادی از هواداران که در طبقه اول مستقر هستند، زیر سقف طبقه اول نشسته بودند.

 

 در زیر تصاویری از حال و هوای بیرون و داخل ورزشگاه را مشاهده می‌کنید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)