پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرداخت مطالبات نوروزی خیلی واجب تر از پرداختی به بازیکنان پرسپولیس است.

مهرداد کفشگری در رابطه با آخرین وضعیت خودش برای حضور در ترکیب پرسپولیس اظهار داشت: یک هفته ای است که دوره درمانم به پایان رسیده و دیگر مصدومیتی در پاهای من وجود ندارد. با اینکه در این یک هفته با تیم تمرین کردم اما هنوز از نظر شرایط بدنی نتوانستم خودم را به سایر بازیکنان برسانم. به هر حال من نزدیک به دو ماه دور از میادین بودم و به همین دلیل باید مدتی بگذرد تا بتوانم دوباره آمادگی سابق خود را به دست آورم.

وی همچنین درباره شانسش برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی پرسپولیس در بازی با ملوان عنوان کرد: من شرایط بازی را دارم اما کادرفنی بهتر می داند که چه زمانی باید از من استفاده کند. کمی نیاز به زمان دارم تا همان مهرداد کفشگری اول فصل شوم اما هر زمانی که کادر فنی صلاح بداند با تمام وجودم برای پرسپولیس تلاش می کنم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره رویارویی با ملوان خاطرنشان کرد: بازی های پرسپولیس و ملوان در ورزشگاه آزادی همواره با حاشیه ها و جذابیت بالایی برای هواداران برگزار شده و تیم حریف در بازی های قبلی مشکلات زیادی را برای ما به وجود آورده است. فکر می کنم ارزش سه امتیاز بازی فردا بسیار بیشتر از بازی های گذشته است چون ما قبل از دربی باید حتما پیروز شویم و با روحیه ای خوب به مصاف استقلال برویم.

وی درباره اینکه گفته می شود در این دیدار پرسپولیس تحت تاثیر دربی قرار دارد و شاید با تمام توان به میدان نرود، گفت: به هیچ عنوان این طور نیست. ما تا 90 دقیقه بازی با ملوان به پایان نرسد به هیچ عنوان به دربی فکر نمی کنیم. معتقدم باید اول سه امتیاز این بازی را بگیریم و بعد از آن به مصاف استقلال برویم. البته قطعا در دربی هم فقط به سه امتیاز فکر می کنیم چون آن بازی برای هواداران مان بسیار مهم است اما با این حال بازی با ملوان را فدای دربی نخواهیم کرد.

کفشگری درباره اینکه پرسپولیس می تواند سومین برد پیاپی خود را در دربی به دست آورد، تصریح کرد: همان طور که گفتم سه امتیاز این دیدار آن قدر برای هواداران مهم است که نتایج کل فصل ما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. مطمئن باشید پرسپولیس به جز سه امتیاز به چیز دیگری فکر نمی کند.اگر بتوانیم بازی خود را در زمین پیاده کنیم قطعا شانس بیشتری نسبت به استقلال برای پیروزی خواهیم داشت.

وی درباره انتقادهایی که به حضور هانی نوروزی روی نیمکت پرسپولیس شده اذعان داشت: به نظر من هم دیگر این بچه باید به درس و زندگی اش برسد. او نمی تواند در تمام بازی ها به ورزشگاه بیاید و بازی ما را تماشا کند. البته هانی هر زمان که بخواهد و دوست داشته باشد می تواند به تمرین پرسپولیس بیاید و یا حتی در مسابقات روی نیمکت تیم حاضر شود اما در شرایط فعلی بیشتر از این به صلاح او نیست که در کنار تیم باشد. من مطمئنم رفته رفته توجه مسئولان نسبت به فرزند نوروزی کمتر می شود و همان جاست که این بچه از نظر روحی ضربه خواهد خورد. به نظرم بهتر است هانی به کارهای زیادی که در زندگی اش دارد برسد چون باید به زودی جای پدرش را در پرسپولیس پر کند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در خصوص اینکه هنوز حق و حقوق نوروزی از سوی باشگاه پرسپولیس به خانواده آن مرحوم پرداخت نشده، بیان داشت:  من، نورمحمدی و بنگر چند روز قبل به مسئولان باشگاه اعلام کردیم هرچه سریع تر حق و حقوق نوروزی را به خانواده او پرداخت کنند. حتی گفتیم که این مساله برای ما خیلی مهم است و به همین دلیل آنها باید پرداخت مطالبات نوروزی را در اولویت خود قرار دهند. اینکه بازیکنان فعلی پرسپولیس مطالبات خود را دریافت کنند درشرایط فعلی خیلی کم اهمیت تر از این است که مطالبات هادی نوروزی پرداخت شود. باید اولویت پرداخت با خانواده نوروزی باشد چون این موضوع خیلی واجب تر از پرداخت پول به بازیکنان پرسپولیس است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)