سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از بازگشت از مسافرت در تمرین این تیم حاضر شد.

 تمرین امروز پنجشنبه تیم فوتبال استقلال با حضور امیر قلعه‌نویی و 6 بازیکن این تیم در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.

حاشیه‌های این تمرین به شرح زیر است:

* احمد جمشیدیان، مهدی نظری، آرش برهانی، سیاوش اکبرپور، فردین عابدینی و حسین حسینی بازیکنان بزرگسال استقلال در این تمرین بودند. 8 بازیکن تیم امید استقلال هم در کنار این بازیکنان به تمرین پرداختند.

* امیر قلعه‌نویی که شب گذشته از مسافرت نسبتا طولانی مدت خود به کانادا و آمریکا بازگشته بود امروز با لباس شخصی بر سر تمرین تیم حاضر شد.

* تمامی اعضای کادر فنی استقلال در این تمرین حاضر بودند. جالب اینکه به خاطر بازگشت قلعه‌نویی به تهران مربیان استقلال زودتر از همیشه به کمپ این باشگاه رفته بودند.

* در تمرین استقلال حدود 50 تماشاگر حضور یافتند و به تماشای تمرین تیم پرداختند.

* در ابتدای تمرین مجید صالح چند دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد. پس از آن بازیکنان همراه با مربی بدنساز تیم شروع به دویدن دور زمین کردند. بخش بعدی تمرین امروز استقلال کار با توپ بود.

* سیاوش اکبرپور با اجازه کادر فنی زودتر از سایر بازیکنان تمرین را ترک کرد.

* تمرین استقلال فردا جمعه تعطیل است و بازیکنان از روز شنبه تمرینات خود را پی می‌گیرند.

آبی‌پوشان که نزدیک به دو هفته است تمرینات خود را به صورت نصفه و نیمه استارت زده بودند امروز تعدادی از بازیکنان جدید را به ترکیب خود اضافه کردند. احمد جمشیدیان، محمدمهدی نظری و فردین عابدینی بازیکنانی بودند که امروز اولین جلسه تمرینی خود را با استقلال انجام دادند.

همچنین آرش برهانی و سیاوش اکبرپور به همراه فردین عابدینی بازیکنانی بودند که با استقلالی‌ها کارهای تاکتیکی را پشت سر گذاشتند.

* در ابتدای تمرین مجید صالح برای بازیکنان صحبت کرد و سپس بازیکنان زیر نظر حاج قاسم بدن‌های خود را گرم کردند، برنامه بعدی تمرین طبق دستورات مجید صالح حمله به سمت دروازه بود.

*قبل از شروع تمرین اکثر بازیکنان که یک به یک خود را به کمپ استقلال می‌رساندند سراغ امیر قلعه‌نویی را گرفتند و همین که متوجه می‌شدند او از سفر برگشته خواستار لباس‌های تمرینی خود بودند. برخی از بازیکنان تصور می‌کردند تمرینات همچنان نصفه و نیمه برگزار می‌شود.

*احمد جمشیدیان قبل از آغاز تمرین به سمت رختکن استقلال رفت و از سرمربی این تیم رخصت گرفت و پس از تحویل البسه وارد زمین شد. نکته جالب اینجا بود که بازیکنان جدید سبزپوش شده بودند و لباسی متفاوت با دیگر بازیکنان داشتند.

*امیر قلعه‌نویی که با لباس غیر ورزشی برای تمرین حاضر شده بود در ابتدا با بازیکنان صحبتی انجام نداد. وی در گوشه‌ای روی نیمکت نشست و با میرشاد ماجدی به صحبت پرداخت. سرمربی تیم استقلال در خصوص قرعه‌کشی لیگ قهرمانان صحبت‌هایی را با اعضای کادر فنی و سرپرست این تیم انجام داد. نکته جالب ابراز خوشحالی اعضای تیم استقلال از قرعه‌ای که نصیبشان شده، بود.

*حمید بابازاده مربی گلرهای استقلال امروز با سیدحسین حسینی تمرین کرد.

*تمرین امروز آبی‌پوشان با حضور 17 بازیکن برگزار شد که نیمی از این بازیکنان را نفرات جوان و پایه استقلال تشکیل می‌دادند.

*محمد قاضی و پژمان نوری دو بازیکنی که به تازگی با آبی‌پوشان قرارداد امضا کرده‌اند از روز شنبه در تمرینات استقلال شرکت خواهند کرد.

*بازیکنان تیم استقلال فردا را به استراحت می‌پردازند و از روز شنبه تمرینات این تیم با تعداد نفرات بیشتر سر و شکل خواهد گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)