مرجع خبری پرسپولیس : درحالي كه تا شروع بازي دو تيم پرسپوليس و استقلال 4 ساعت و نيم ديگر باقي مانده است 65 هزار نفر در ورزشگاه حضور پيدا كرده‌اند.

در حالي كه ديدار پرسپوليس و استقلال از ساعت 14:30 آغاز مي شود هم اكنون 65 هزار هوادار دو تيم در ورزشگاه آزادي حضور پيدا كرده اند. اين در شرايطي است كه همچنان هواداران در حال وارد شدن به ورزشگاه هستند.

* جايگاه خبرنگاران با وجود حضور چند خبرنگار در ورزشگاه دير باز شد.

* ماموران اورژانس با كاورهايي كه پشت آن شماره 115 نقش بسته در بين هواداران مستقر هستند.

با تدابير ويژه ماموران نيروي انتظامي براي برخورد با متخلفان در ديدار امروز پرسپوليس و استقلال دوربين‌هاي مدار بسته در ورزشگاه‌ آزادي نصب شد. اين دوربين‌ها در جايگاه‌ها و قسمت‌هايي از محل بليت‌ فروشي نصب شده است.

* ماموران نيروي انتظامي با كمك مسئولان فدراسيون در اقدامي جالب براي كنترل بازار سياه، برنامه‌هاي ويژه‌اي را در نظر گرفتند. بدين منظور هر هواداري كه بليت تهيه مي‌كند بايد به سوي درب‌هاي ورودي ورزشگاه برود و به هيچ عنوان حق بازگشت ندارد. تا اين لحظه با اين تصميم‌گيري از فروش بليت‌ها در بازار سياه جلوگيري شده است.

* حدود 250 مامور نيروي انتظامي در مقابل كيوسك‌هاي بليت‌فروشي ايستاده‌اند و از هواداران مي‌خواهند به آرامي داخل ورزشگاه شوند.

* مانند دربي‌هاي گذشته دادگاه ويژه رسيدگي به جرائم با حضور 10 قاضي در ضلع شمالي ورزشگاه آزادي از ساعت 8 صبح كار خود را شروع كردند و با متخلفان برخورد خواهند كرد.

* براي كنترل كردن قيمت‌ها در بوفه‌هاي ورزشگاه آزادي نيز ماموران حراست در مقابل اين بوفه‌ها ايستاده‌اند و از نزديك شاهد خريد هواداران از اين بوفه‌ها هستند. در صورتي كه قيمت‌ها بيش از حد تعيين شده باشد، با متخلفان برخورد خواهد شد. همچنين اين بوفه‌ها موظفند بهداشت را كاملا رعايت كنند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)