مرجع خبری پرسپولیس : نظارت به بيلت‌فروشي
جمعيت حامي هواداران با حضور پرتعداد اعضاي خود از صبح امروز با استقرار در ورزشگاه بزرگ آزادي بر نحوه بليت‌فروشي نظارت مستقيم داشت و در مراحلي هم تذكرات لازم را به فرونشدگان بليت و مسئولان اين كار دارد.

پخش سرودهاي مجاز
پخش سرودهاي مجاز در ورزشگاه بزرگ آزادي حال و هواي خاص را از بين هواداران به فوتبال آورده بود. پخش سرودها باعث شد تا تماشاگران از فضاي حاكم بر ورزشگاه احساس رضايت بيشتري كنند.

فوتبال كوتوله‌ها
پيش از ديدار دو تيم فوتبال استقلال و پرسپوليس ديداري بين فوتباليست‌هاي كوتوله برگزار خواهد شد. كوتوله‌هاي فوتبال ايران هم در قالب دو تيم قرمز و آبي به ميدان خواهند رفت.

حق همسايگي
چنين به نظر مي‌رسد كه بيشتر تماشاگران حاضر در ورزشگاه بزرگ آزادي تاكنون افرادي هستند كه از شهرستان‌ها و شهرهايي چون كرج، شهرقدس، تهرانسر و شهرهاي ديگر اطراف، خود را به اين محل رسانده بودند،‌كه اين خود به نوعي نشان مي‌دهد كه آنها حق همسايگي را به خوبي به عمل آورده‌اند.

ازار پر رونق نقتاش‌ها
نقاش‌هايي كه با قلم و گواش از صبح امروز كار نقاشي بر روي صورت‌هاي هواداران به فوتبال را عهده‌دار شده‌اند‏، بازارشان سكه است و اين موضوع را مي‌شود از صورت اغلب هواداران مستقر در ورزشگاه آزادي متوجه شد.

پرچم‌هاي قرمز و آبي

ورزشگاه بزرگ آزادي در حال حاضر مملو از پرچم‌هاي قرمز و آبي بسياري است كه هواداران به فوتبال مشغول خريد آن هستند. قيمت پرچم‌ها در برخي از موارد باعث شده است تا برخي از تماشاگران به دليل قيمت نسبتا بالاي آن از خريدش صرف‌نظر كنند

رقابت سالم

با آنكه هنوز 3، 4 ساعت به ‌آغاز دربي شصت و هفت پايتخت زمان باقي‌مانده است تماشاگران به تشويق قيمت‌هاي مورد علاقه خود مشغول شده‌اند كه اين نشان از رقابت سالم بين هواداران مي‌دهد.
تماشاگران تيم استقلال با سر دادن شعار ” انصاري فرد حيا كن؛ پرسپوليس رو رها كن ” عليه مديرعامل پرسپوليس شعار دادند.

* اعتراض تماشاگران استقلال به در اختيار نگرفتن جايگاه روبرو تمامي ندارد و شدت شعارها به حدي رسيده است كه تعداد ماموران بين هواداران استقلال و پرسپوليس دو برابر شد.

* مسئولان تهيه كننده فيلم مستند فيلم آبي در بين تماشاگران استقلال در حال گزارش گرفتن از آنها هستند.

* هواداران استقلال عكس بزرگي از جانواريو را در ورزشگاه نصب كردند.

* ترانه هاي حميد عسگري از بلندگوهاي ورزشگاه در حال پخش شدن است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)