پرسپولیس نیوز : مسول کانون هواداران باشگاه استقلال گفت:نتیجه نگرفتن پرسپولیس ربطی به آن 4 هوادار ندارد.

رامین همتی درباره اظهارات روز گذشته عباس اسماعیل بیگی،رییس کانون هواداران پرسپولیس اظهار داشت:من اشتیاقی برای انجام مصاحبه ندارم.پرسپولیس را تیم پرطرفداری می دانم که به عنوان یک رقیب قابل احترام است.اما نمی توانیم مقابل برخی اظهارات که باعث زیر سوال رفتن هواداران می شود ساکت بمانیم.

وی ادامه داد:اینکه رییس کانون هواداران پرسپولیس با عباراتی مانند 4 آدم سیگاری استقلالی از هواداران ما یاد می کند توهین به 20 میلیون طرفدار است.تیم استقلال از پرافتخارترین تیم ها در آسیا است و 2 ستاره روی پیراهن خود دارد.در حال حاضر هم در مکان دوم جدول لیگ در کورس رقابت برای گرفتن صدر جدول هستیم.مگر می شود هوادار استقلال چنین تیمی را رها کند و برای حضور در تمرین پرسپولیس وقت بگذارد؟

همتی افزود:من از اسماعیل بیگی می خواهم دیگر مسائلی به این شکل را طرح نکند.ما که مشوقین باشگاه هستیم باید الگوسازی و فرهنگ سازی داشته باشیم.اگر پرسپولیس به هر دلیل خوب نتیجه نگرفته است و حالا بازیکنش در محل تمرین مورد تمسخر قرار می گیرد نباید آن را گردن استقلال و هوادارانش انداخت چون مشکل از خودشان است.نتیجه نگرفتن پرسپولیس ربطی به آن 4 هوادار ندارد.چنانچه چنین مسائلی در آینده هم روی دهد،ناچار می شویم پاسخ های محکمی ارائه دهیم.

 

امادر پاسخ سرپرست کانون هواداران پرسپولیس گفت: مخاطب ما باشگاه استقلال و هوادارانش نبودند.

عباس اسماعیل بیگی ، درباره اظهارات مسوول کانون مشوقین استقلال اظهار داشت: رامین همتی از دوستان من است. ولی من نمی دانم درباره کدام توهین به استقلال صحبت کرده اند. عده ای در تمرین پرسپولیس بی نظمی ایجاد کرده بودند و ما در کمال آرامش با آنها برخورد کردیم. حالا اینکه چرا یک کار فرهنگی از سوی ما توهین به هواداران استقلال تلقی می شود نامشخص است.

وی ادامه داد: همانطور که من پیش از این توضیح دادم ما ابتدا نفرات خودمان را کنار این افراد قرار دادیم تا شرایط آنها را بررسی کنیم. موضوع سیگار کشیدن و استقلالی  بودن آنها را هم جدای از هم مطرح کردیم. ما مدتی است در راستای برنامه های فرهنگی که داریم از هواداران پرسپولیس به طور جدی خواسته ایم هنگام حضور در محیط ورزشگاه از استعمال دخانیات پرهیز کنند. در مورد استقلالی بودن آن نفرات هم استناد ما به صحبت ها و رفتارهایی بود که انجام دادند و در نهایت خود نیز به این مساله اذعان داشتند. به طور قطع رفتار آنها را به 20 میلیون هوادار استقلال ربط نمی دهیم. همانطور که اگر یک روزی هواداری از پرسپولیس هم در تمرین استقلال رفتار مناسبی انجام ندهد ارتباطی به 40 میلیون هوادار پرسپولیس پیدا نمی کنند.

اسماعیل بیگی خاطرنشان کرد: مخاطب ما نه هوادار استقلال و نه کانون هواداران مشوقین این باشگاه بود حالا اینکه دوستان می گویند تمایلی به مصاحبه ندارند ولی از هر اتفاقی جریان درست می کنند جای تامل دارد. آنچه اتفاق افتاد یک موضوع داخلی بود. این نفرات سر تمرین پرسپولیس حاضر بودند و رفتار زننده داشتند و ما هم باید با این مساله برخورد مناسبی انجام می دادیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)