پرسپولیس نیوز : عضو هیأت مدیره پرسپولیس گفت: ما در هر بازی باید روی زدن 3، 4 گل برنامه‌ریزی کنیم تا اشتباهات داوری مانع از کسب نتیجه نشود.

دکتر زادمهر در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: برای کسب نتیجه، زنجیره‌ای از اتفاقات باید گرد هم بیایند. اقبال و البته بحث داوری بخشی از این زنجیره است. در فوتبال از اتفاقات است که تیمی دو موقعیت صد در صدی گل هم نداشته باشد و پیروز از زمین خارج شود و این مساله در چهار بازی، حداقل دو بار برای حریفان ما روی داده است. در این میان آنچه برای ما اهمیت دارد رفتار و شعوری است که هواداران پرسپولیس از خود نشان داده‌اند. آنها تا آخرین لحظه دست از تشویق تیم بر نداشتند چون آنها سرعت بازی پرسپولیس را دیدند. آنها دیدند که مشکل فوتبال نداریم و اگر این تیم از این مرحله خارج شود، بسیار عالی خواهد بود. البته شکی نیست که ما هم باید روی نتیجه کار کنیم. به شکلی که اشتباهات داوری نتواند مانع شود؛ ضمن آنکه ما هم بد اقبال بودیم. ما در هر بازی باید روی زدن 3 تا 4 گل کار کنیم تا اشتباهات متعدد داوران مانع کسب امتیازات نشود.

وی درباره رویکرد هیأت مدیره نسبت به شرایط موجود ادامه داد: شکی نیست که حمایت هیأت مدیره تا خروج تیم از بحران ادامه دارد. ما وقتی هوادارانمان این قدر تحلیل‌گر هستند باید کارشناسی به مسائل نگاه کنیم. تیم ما سرعت بالایی دارد که در کل لیگ وجود ندارد، بیشترین موقعیت را ایجاد می‌کند. حالا اگر پنالتی گل نمی‌شود، پنالتی ما را نمی‌گیرند، برای حریف پنالتی نادرست می‌گیرند. بازیکن ما را به جای بازیکن حریف اخراج می‌کنند. نمی‌توانیم احساسی به موضوع نگاه کنیم. ما یک تیم خوب با یک مربی خوب و با شخصیت داریم و آن روی سکه این تیم را هم خواهیم دید. سیاست ما بطور قطع حفظ ثبات، پرهیز از برخوردهای احساسی و گذر از مشکلات با تعامل است.

زادمهر با اشاره به حوادث بازی خاطرنشان کرد: الان داور مسابقه محروم شد. این مساله چه دردی از ما دوا خواهد کرد؟ امتیازات بازی‌های ما برابر استقلال خوزستان، سپاهان، ذوب آهن از دست رفته است و این محروم کردن‌ها مشکلی را حل نمی‌کند. حتی اشتباهات داوری این بازی در بازی بعدی ما هم گریبانگیر تیم شد و حداقل درخواست باشگاه دلجویی فدراسیون و سازمان لیگ از هواداران و برگرداندن کارت قرمز بنگر است. او مستحق این کارت قرمز نبود و حداقل کاری که می‌توانند انجام بدهند، جبران بخش کوچکی از مجموعه اشتباهات داوری روی داده در این بازی است.

عضو هیأت مدیره پرسپولیس تصریح کرد: هواداران پرسپولیس شعاری دارند که در آن می‌گویند «پرسپولیس اول بشی، آخر بشی، دوستت داریم» این شعور و شخصیت طرفدار ما است. ما همه از مدیریت گرفته تا بازیکنان تلاش می‌کنیم همان اول بودن را به چنین هوادارانی بدهیم. ما زیر ذره بین و نگاه آنها هستیم.

وی در پایان افزود: در نشست فردا (یکشنبه) هیأت مدیره باز هم روی این مساله کار خواهیم کرد که چه اقداماتی می‌تواند صورت بگیرد تا مشکلات کمتری در بازی‌های بعدی برای تیم ما بوجود بیاورند اما به طور کلی این نکته را با قاطعیت می‌گویم که تیم ما از این بحران خارج می‌شود چون از کنار دو فاکتور نمی‌توانیم بگذریم. یکی سرعت زیاد بازی پرسپولیس و دیگری موقعیت‌های خیلی زیادی که ایجاد می‌کنیم. البته با واقعیتی مثل عدم استفاده مطلوب از این فرصت‌ها چه به جهت اشتباهات داوری و چه به جهت کم دقتی نیز روبرو هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)