پرسپولیس نیوز : سخنگوی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس زیر نظر دولت است به همین دلیل وحدت رویه‌ای گرفتیم که همه مسائل از کانال‌های قانونی صورت بگیرد.

 حسین عبدی در خصوص جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: جلسه هیأت مدیره با حضور تمامی افراد برگزار شد. در مورد مسائلی که هفته پیش صحبت نکرده بودیم صحبت کردیم. باشگاه پرسپولیس زیر نظر دولت است به همین دلیل وحدت رویه‌ای گرفتیم که همه مسائل از کانال‌های قانونی صورت بگیرد. یکی از مسائل متعلقات به باشگاه پرسپولیس از جمله استخر و … بود که از طریق مزایده و موارد دیگر برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: بحث دیگر موارد مالی و گزارش‌های آن بود. همچنین در مورد داوری دیدار مقابل ذوب‌آهن هم صحبت شد که بحث‌هایی را در جامعه ورزشی هم به وجود آورد. شاید یکی از بحث‌برانگیزترین داوری ‌ها بود. باید اشراف کامل را از طریق مراجع ذیربط در خصوص داوری داشت. باشگاه همیشه روند احترام را در پیش داشته است

سخنگوی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: مطمئنا این مسائل را تا انتها پیگیری می‌کنیم نه به خاطر یک بازی بلکه به خاطر سلسله اتفاقاتی که در این فصل و فصل گذشته رخ داد. تنها باشگاه پرسپولیس ضرر کرده است. اگر در داخل ایران به این داستان رسیدگی شایسته‌ای نشود با مدارک خود به AFC شکایت می‌کنیم. بنده هم اعتقاد دارم که مسائل داخلی را در کشور خودمان حل کنیم اما وقتی هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد باید آن را پیگیری کنیم.

وی افزود: مطمئنا فقط بحث تیم ما نیست که خدای ناکرده از این به بعد برای پرسپولیس فقط سوت بزنند ما می‌خواهیم تمام قوانین فوتبال در زمین اجرا شود. ما در جام حذفی سال گذشته 10 نفره شدیم و باختیم. در بازی‌ گذشته مقابل ذوب‌آهن هم 10 نفره شدیم داوران هم عذرخواهی کردند اما برای ما هیچ سودی نداشت و نتوانستیم 11 نفره بازی نکردیم.

سخنگوی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس یادآور شد: بازیکن و مربی را پس از ارتکاب خطایی به سرعت با جریمه مواجه می‌کنند که خوشبختانه خیلی زود هم جرایم را اعلام می‌کنند! اما در صورت خطای داوری هیچ اتفاقی رخ نمی دهد. اگر داوری مرتکب خطا شود مدتی محروم می شود اما بار دیگر بازمی گردد این به این معناست که اتفاق خاصی نیفتاده است و با اشتباه داور او بازمی گردد. همه را پاک می‌بینم اما این اتفاقات ما را به سمتی می‌برد که از حق خود دفاع کنیم.

وی ادامه داد: از سال گذشته تا کنون همه اتفاقات به ضرر باشگاه شده است. تاکنون اتفاقی به سود باشگاه نبوده است. صحبت‌هایی که افراد می‌کنند را باید بحث کنیم اما پیگیری‌های خود را تا پایان خواهیم داشت. در هیأت مدیره هم صحبت شد که اتفاقات را پیگیری کنیم تا به نتیجه قطعی برسیم. شاید سهوی باشد اما پیگیری یکی از وظایف باشگاه است. باید نسبت به امتیازاتی که از دست رفته عکس‌العمل مناسب نشان داد.

عبدی تاکید کرد: ما هزینه کردیم و سرمایه ما از بین رفته است باشگاه متضرر شده و مردم هم جریحه‌دار شدند همه این اتفاقات به خاطر یک تصمیم اشتباه است. ما پیگیری می‌کنیم نه برای باشگاه خودمان بلکه برای تمامی باشگاه. باید شاهد عدالت باشیم که فوتبال را در زمین رقم بزند.  ما 100 دقیقه 10 نفره بازی کردیم و عذرخواهی هیچ دردی را از ما دوا نمی‌کند.

وی در مورد اینکه مسئولان ذوب‌آهن خیلی زود و در هفته دوم سوم مصاحبه هایی کردند که جریان به سود آنها تغییر کرد اما پرسپولیسی‌ها این کار را نکردند یادآور شد: از بازی اول بعضی مربیان اعتراض می‌کنند و این نشان می دهد که تاثیرگذاری چقدر زیاد است. اما پرسپولیس به دنبال تاثیرگذاری روی کمیته داوران و داوری نبود. آمده‌ایم فوتبال بازی کنیم و نمی‌خواهیم به این مسائل بپردازیم. می‌خواهیم داوران کمتر اشتباه کنند. داوران اگر اشتباه کنند می‌گویند جزئی از فوتبال است اما کار حرفه‌ای پس چه می‌شود. به نظرم اگر حرفه‌ای هستند باید حرفه‌ای تر عمل کنند و اشتباهات را کمتر کنند.

عبدی یادآور شد: چرا داوران در مورد دربی حساسیت دارند و قضاوت خوبی هم انجام می‌دهند. در برخی رای‌های کمیته انضباطی وحدت رویه‌ای نبوده است. سوشا بازی سیاه‌جامگان را باید از دست می‌داد که بازی جام حذفی را از دست داد در طرف دیگر شریفات به بازی با استقلال رسید. اگر می‌خواهند ما مصاحبه نکنیم و اعتراضی هم وجود نداشته باشد باید هر کسی در جایگاه خودش مسائل حرفه‌ای را به خوبی انجام دهد. بازی با استقلال سال گذشته من روی نیمکت نشسته بودم که مرا اخراج کردند پس از آن اعتراض کردیم و سریع حکم مالی آن را ابلاغ کردند در حالیکه باقری و درخشان اعتراض می‌کردند. داور می‌گفت من پایم را به زمین کوبیدم اتفاقا خوردبین پایش را زمین کوبیده بود. کمیته انضباطی هم متوجه شد که اشتباه کردند و قرار بود حکم لغو شود و این اتفاق رخ نداد و بار دیگر 3 میلیون مرا جریمه کردند! برخی دوستان بلند می شوند داد می زنند و هیچ اتفاقی نمی افتد. باید وحدت رویه‌ای نسبت به اجرای قانون باشد.

عبدی در مورد کناره‌گیری از لیگ برتر یادآور شد: اصلا چنین بحثی مطرح نشده است.

سخنگوی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد پرونده ژوزه گفت: بحث ژوزه پیچیده است که مسئولان حقوقی باید صحبت کنند. من هم به نتیجه نرسیده ام و مسائلی پیش می آید که در فوتبال عجیب است ژوزه شکایت کرده است  همین روزها رای آن می آید. مطمئنا دنبال این هستیم که همه موارد را حل کنیم اما طبق روال و قانون.

وی در مورد اینکه گفته می شود ژوزه 2، 3 قرارداد بسته آیا این موضوع صحت دارد خاطرنشان کرد: بحث‌های حقوقی زیادی به جز ژوزه است که در مورد همه آنها تصمیم می‌گیریم.

عبدی در مورد اینکه مدیرعامل باشگاه مشخص شد یا خیر گفت: 2 هفته وقت داریم که تمام بحث‌ها را پیگیری کنیم که یکی بحث داوری است نمی خواهیم داوری را تحت تاثیر بگذاریم اما می‌خواهیم اعتراض خود را اعلام کنیم. اگر حقی نداریم مشکلی نیست اما اگر حق باماست این مسئله بازگردد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)