در فضای مجازی خبری وجود دارد مبنی بر اینکه بازی مهدی کیانی در ترکیب تراکتورسازی غیر قانونی بوده و باید نتیجه این بازی این تیم با استقلال سه بر صفر به سود حریف اعلام شود.

 در سایت رسمی سازمان لیگ برتر هم مهدی کیانی 5 اخطاره نام برده شده است. از آنجایی که بازیکن بار او بعد از سه اخطاره شدن و از بار دوم با دو اخطار یک بازی را از دست می دهد بنابراین وی نباید در برابر استقلال بازی می کرد.

 

این شایعه از جایی رقم خورده که کیانی در نیم فصل اول برای گسترش فولاد به میدان رفت و در هفته‌های اول، سوم، هفتم و نهم از داور کارت زرد دریافت کرد. بدین ترتیب این بازیکن در نیم فصل اول یک مسابقه را به دلیل ۳ اخطاره شدن و محرومیت از دست داده و در حالی به تراکتورسازی پیوسته که در گسترش یک اخطار در کارنامه وی وجود داشته است.

 

سعید فتاحی مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ در این ارتباط گفت: بر اساس ماده ۱۳ آئین نامه انضباطی مسابقات در صورت جابه‌جایی یک بازیکن از باشگاهی به باشگاه دیگر تنها محرومیت انتقال پیدا میکند و کارت‌های زرد بازیکن در صورت انتقال به تیم دیگر منتقل نخواهد شد.

با توجه به توضیحات بالا کیانی مشکلی برای بازی مقابل استقلال نداشته و حضورش کاملا قانونی بوده است.

اما مصطفی شهبازی، مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در این باره می گوید: مهدی کیانی چهار کارت زرد خود را در باشگاه گسترش فولاد تبریز دریافت کرد که پس از دریافت کارت سوم محرومیت یک جلسه ای خود را پشت سر گذاشت. کارت زرد چهارم او مقابل ذوب آهن بود که پس از آن در نیم فصل به تراکتور رفت. به این ترتیب کارت زرد آخر این بازیکن پاک شده محسوب می شود و کیانی با دریافت کارت مقابل ملوان در حال حاضر یک اخطاره است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)