پرسپولیس نیوز : ایمون زاید، ستاره فراموش‌نشدنی داربی ۷۴ تهران، این بار هزاران کیلومتر آن‌ طرف‌تر و در قلب ایالات متحده، دو گل زد تا تیمش از شکست، پیروزی بسازد.

ستاره ایرلندی سال‌های قبل پرسپولیس که چند سال قبل و در هفتاد و چهارمین داربی پایتخت، با سه گلی که برای پرسپولیس زد، تیم ۱۰ نفره مصطفی دنیزلی را ۱۰ نفره و در ۱۰ دقیقه ۳ بر ۲ پیروزی کرد، بامداد امروز به نوعی این اتفاق را در فوتبال آمریکا تکرار کرد. او بامداد امروز و در هفته سوم رقابت‌های NASL آمریکا که یک دسته پایین‌تر از لیگ MLS این کشور قرار دارد، برای تیم ایندی‌الون به میدان رفت. تیم او در این مسابقه میزبان نیویورک کاسموس بود و در حالی که تا دقیقه ۹۰ با شکست یک بر صفر تیم زاید در جریان بود و نیکو کرانچار، ستاره سابق فوتبال کرواسی و پسر زلاتکو کرانچار تنها گل بازی را از روی نقطه پنالتی برای نیویورکی‌ها به ثمر رسانده بود، با گلزنی در دقایق ۹۰ و ۹۵ نتیجه را عوض کرد تا ایندی الون با این پیروزی پنج امتیازی شود و در رده چهارم قرار بگیرد.

اتفاق ویژه‌تر این مسابقه اما پس از گلزنی ایمون رقم خورد؛ زمانی که او پیراهن شماره ۲۴ را بالا برد. تصاویر جالب این مسابقه که زاید در توئیترش منتشر کرده را در ادامه ببینید:

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)