مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس با ارائه یک بازی برتر موفق شد طلسم تساوی های یک – یک در داربی پایتخت را بشکند. علی دایی اشک ریخت و حقیقی به هواخواهی از پدر با هواداران حریف درگیر شد…

1. قهرمان پسندها: همه آنهايي كه علاقمند به پايان تساوي‌ها بودند،‌ فقط پيروزي تيم خودشان را مي‌خواستند به همين دليل هم تا داور سوت پايان را زد، صمد مرفاوي مورد حمله هواداران قرار گرفت. واقعيت اين است كه طرفداران فوتبال در ايران اينچنين‌اند. چيزي كه دايي در پايان بازي گفت‌ كاملا درست بود … البته كه استقلال تيم خوبي نيست، اما اگر اين بازي با برد الله بختكي آبي‌ها به پايان مي‌رسيد،‌ صمد بهترين مربي دنيا نبود؟

2. عروسي به هم زن‌ها: سيدمهدي سيدصالحي عظيم‌ترين بخت گلزني اين مسابقه را مثل يك بازيكن آماتور به دست‌هاي دروازه‌بان كوبيد و بلافاصله براي ديدن تصوير خودش روي اسكور بورد به سمت آن چرخيد. اين موقعيتي بود كه مي‌توانست همه چيز اين بازي را تغيير بدهد. اصولا فرق بازيكن بزرگ ومتوسط در اين لحظات مشخص مي‌شود. البته هوار محمد هم دو بار توپ را از دهانه دروازه به آسمان کوبید.

4. بد دهان‌ها: دعواي لفظي و نسبتاً‌ فيزيكي شيث رضايي و عليرضا حقيقي، يكي از صحنه‌هاي بسيار زشت بازي بود كه مشخص نشد چرا داور مسابقه براي جريمه اين دو وارد عمل نشد. بدترين لحظه زماني بود كه شيث بعد از آنكه كريم او را از حقيقي جدا كرد، با كلماتي قابل لب‌خواني درباره يك عزيز دروازه‌بان جوان تيمش جمله بسيار كثيفي را به زبان آورد. اينجاست كه بايد يك باشگاه ورزشي، وجه فرهنگي خود را به نمايش بگذارد.

5. گمشده‌ها: از محسن خليلي هيچ خبري نبود. سياوش اكبرپور هم به جز چند حركت در ابتداي بازي اثري از خود باقي نگذاشت. فابيو جانو اريو هم چيز خاصي از خود نشان نداد. آرش برهاني و مجتبي زارع دو بازيكن تعويضي هم چنين بودند.

6. پراشتباه‌ها: عادل كلاه‌كج به تنهايي نصف توپ‌هاي پرسپوليس را تقديم حريف كرد. همتاي او حسين كاظمي هم دست كمي از او نداشت. همين‌طور حسين بادامكي و البته مدافعان هر دو تيم …

7. آرپي‌جي‌زن: بعد از 6 تساوي، شكست اين طلسم عجيب و غريب به يك قاتل حرفه‌اي و يك شليك قاطع احتياج داشت. كاري كه كريم باقري در اين بازي انجام داد، عوض همه نمايش ضعيفش را درآورد و نشان داد كه شوت در فوتبال امروز چه اسلحه به درد بخوري است.

8. با خداها: فرهاد مجيدي بعد از گلزني واكنش عجيب و غريبي از خود نشان داد و سپس دست‌ها را به آسمان برد و خدا را نشان داد و به اين وسيله شكرگذاري كرد. بعد از گل دوم پرسپوليس هم اين عادل كلاه‌كج بود كه واكنش مشابهي را از خود نشان داد او دو زانو روي زمين نشست و با دو دست رو به آسمان كرد.


3. كليشه قورت داده‌ها: افشين پيرواني و عليرضا منصوريان دو كارشناس فني اين بازي تحليل خود را اينچنين آغاز كردند: اين بازي شرايط خاص خودش را دارد!‌ هر چه حميدرضا صدر سعي مي‌كرد حرف‌هاي به درد بخور و جذاب به زبان بياورد،‌ اين دو به دنبال كلمات كليشه‌اي و نكات هزاربار گفته شده بودند. از جمله اينكه دولت به استقلال و پرسپوليس توجه نمي‌كند و هر وقت اين دو تيم خوب بودند تيم ملي خوب بوده ….


9. هوليگان‌ها: هواداران پرسپوليس كه پس از اين پيروزي با جشن و پايكوبي قصد ترك ورزشگاه راداشتند در محوطه داخلي ورزشگاه با هواداران استقلال روبرو شدند كه اين رويارويي به درگيري فيزيكي ختم شد. تعدادي از هواداران استقلال كه از اين شكست ناراحت شده بودند به سمت هواداران پرسپوليس حمله كرده و درگيري جدي شد. تعدادي از درگير شوندگان چاقو در دست داشتند. همين موضوع باعث شد كه ماموران حراست و يگان ويژه كه مسئوليت امنيت كنار زمين را داشتند به يكباره به بيرون آمده و از شدت درگيري‌ها جلوگيري كنند.

 

منبع: سایت گل


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)