پرسپولیس نیوز : روزنامه باشگاه استقلال در ادامه دروغ پردازی های خود یک واقعیت تاریخی دیگر را زیر سوال برد.

پس از جعل تصویر گل آفساید محمد نوری در دربی با فوتوشاپ و اعلام غیر واقعی رتبه باشگاه استقلال در میان باشگاه های جهان از دید فیفا به وسیله روزنامه استقلال جوان این روزنامه در تیتر روز قبل از دربی هفتاد و هفتم نیز دست به یک دروغ سازی دیگر زده است.

 

این روزنامه در شماره امروز پنجشنبه خود که با عناوین کم تعدادی در صفحه اول به انتشار درآمده مصاحبه ای از حنیف عمران بازیکن این تیم را مورد استناد قرار داده و نوشته دربی 77 نماد 7 سال نباختن فرهاد مجیدی به پرسپولیس است.

 

 

این در حالی است که این ادعا به هیچ وجه صحت ندارد و با کمی رجوع به حافظه می توان باخت تاریخی مجیدی و استقلال به پرسپولیس با سرمربی گری علی دایی و کاپیتانی کریم باقری را به خاطر آورد.

 

این برد از آن جهت تاریخی بود که پس از چندین بار به دست آمدن نتیجه تساوی یک بر یک برای دو تیم بالاخره یک تیم برنده از میدان خارج شد. در این بازی که مجیدی در ترکیب آبی پوشان حضور داشت و اتفاقا گل اول را به پرسپولیس زد ، ابتدا قرمزپوشان با گل هادی نوروزی بازی را به تساوی کشاندند و سپس با تیر خلاص دقیقه 86 کریم باقری برتری را برای تیم علی دایی رقم زدند.

 

مشخص نیست استقلالی ها از این واقعیت ها خبر ندارند و یا خودشان را به ندانستن زده و چنین ادعاهای عجیبی را مطرح می کنند که تبدیل به گاف های بزرگ رسانه ای می شود.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)