مرجع خبری پرسپولیس : اورژانس تهران اعلام کرد: باوجود اینکه کمتر از 2:30 ساعت تا دربی 71 باقی است؛ اورژانس 20 مصدوم را تحت پوشش قرار داد.

 

حسن عباسی عنوان کرد: اورژانس تهران از ساعت 10 صبح با استقرار دو اتوبوس آمبولانسی، 11آمبولانس، 2 موتور آمبولانسی و 2 دستگاه خودروی فرماندهی شهر‌آورد 71 را تحت پوشش اورژانسی قرار داده است.

وی افزود: از صبح امروز تاکنون که کمتر از 3 ساعت تا شهرآورد 71 باقی مانده، اورژانس تهران 20 مصدوم را تحت پوشش خدمات اورژانسی قرار داد.

عباسی خاطرنشان کرد: 7 نفر از این مصدومان به بیمارستان منتقل و 13 نفر دیگر نیز به صورت سرپایی در استادیوم آزادی مداوا شدند.

وی تصریح کرد: آسیب‌های این افراد شامل صدمات بر اثر ضربه، تحت فشار زیاد گرفتن و در نهایت خونریزی در مناطق سر و صورت بوده است که 7 نفر از این افراد به بیمارستان‌های فیاض بخش، لقمان و امام خمینی (ره) برای درمان بیشتر منتقل شدند.

عباسی افزود: تماشاگران می‌توانند در صورت هرگونه سر درد و افت فشار خود را در سریعترین زمان به کلینیک‌های سیار و دیگر آمبولانس‌های مستقر در داخل و اطراف استادیوم آزادی برای دریافت خدمات درمانی مراجعه کنند و اورژانس نیز تا پایان بازی هفتاد و یکمین دربی پایتخت خدمات اورژانسی خود را ارائه می‌دهد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)