سایت تحت هدایت حامی شماره یک امیر قلعه نویی دست به یک بازارگرمی کم سابقه زد و قیمت این مربی را برای انتقال به پرسپولیس 7 میلیارد تومان اعلام کرد!

گل می نویسد : «سرمربی موفق استقلال تهران پس از پیروزی قاطعانه‌ی شاگردانش برابر الشباب امارات، در دوبی با یک پیشنهاد اغوا کننده از سوی مدیرعامل رقیب سنتی استقلال یعنی پرسپولیس روبرو شد. محمد رویانیان پس از موفقیت آبی‌پوشان پایتخت در دوبی طی تماسی این پیروزی ارزشمند را به امیر قلعه‌نوئی تبریک می‌گوید و در ادامه از تمایل باشگاه پرسپولیس برای همکاری با این مربی موفق می‌گوید و برای تحریک قلعه‌نوئی صحبت از یک رقم نجومی و بی‌سابقه در فوتبال ایران می‌کند، رقمی معادل 7 میلیارد تومان برای به خدمت گرفتن امیر قلعه‌نوئی. با این حال سرمربی آبی‌پوشان با تشکر از حسن توجه رویانیان با توجه به استقلالی‌ بودن او و سخت بودن این انتقال، پیشنهاد وی را رد می‌کند.»

در حالی که طی سال های گذشته قیمت قلعه نویی برای قبول هدایت تیم های لیگ برتری در حد بازیکنان درجه یک لیگ برتری تخمین زده می شد(در حدود 1 میلیارد) حالا سایت حامی قلعه نویی به سیم آخر زد و قیمت او را 7 میلیارد تومان اعلام کرد، آن هم از زبان محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس! چیزی در حد بودجه کل فصل فجرسپاسی و نفت تهران!!

همین چند وقت پیش بود که درگیری قلعه نویی با جامعه رسانه ای او را به گوشه رینگ برده بود و سرمربی استقلال به دلیل اظهارات عجیبش تا آستانه عذرخواهی پیش رفته بود اما سردبیر  سایت فوق  بر خلاف موضع تمام خبرنگاران روی خط برنامه نود و به دفاع از ادبیات بهت برانگیز قلعه نویی پرداخت! آن روزها بحث بر سر اظهارات جنجالی قلعه نویی در یکی از کنفرانس های مطبوعاتی بود که گفته بود "نطفه بعضی از شما (خبرنگارها) مشکل دارد" و به خاطر همین علیه من هر مطلبی می خواهید می نویسید.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)