پرسپولیس نیوز : مدافع پرسپولیسی ها می گوید سه امتیاز حق این تیم بوده است.

مدافع پرسپولیس پس از پایان بازی با داماش یک اعتراف شیرین کرد و گفت:«گل را من نزدم و مدافع حرف زد.من فقط به این دلیل خوشحالی کردم که واقعا از گلی که به ثمر رسید خوشحال شدم.»

 

سید جلال درباره بازی با داماش هم گفت:«واقعا بازی سختی بود.آنها تیم خوبی دارند و ما می دانستیم که یک فوتبال واقعی را به نمایش می گذارند.در هر صورت ما سر تر از حریف بودیم و به سه امتیاز که حق مان بود رسیدیم.»

 

شماره 7 پرسپولیس بعد از 4 سال گل زد/این بار هم ایستگاهی!

آخرین باری که یک بازیکن با پیراهن شماره 7 پرسپولیس موفق به گلزنی شده بود، به هفته سوم فصل 88-89 برمی گردد که محمد پروین مقابل پاس همدان گلزنی کرده بود.

پیراهن شماره 7 در پرسپولیس به مدت دو دهه متعلق به علی پروین بود و بعد از آن کمتر بازیکنی سمت پوشیدن این پیراهن رفته است. از سال 1366 و بعد از خداحافظی پروین تعدادی از بازیکنان این پیراهن را پوشیده اند که تقریباً هیچکدام از آنها سرنوشت خوبی نداشته اند!

 

کورش لرستانی، حمید استیلی، حسین بادامکی، حمیدرضا علی عسگری و محمد پروین بازیکنانی هستند که بعد از پروین شماره 7 را برتن کرده اند. محمد پسر علی پروین در مدت زمان حضورش در پرسپولیس 7 می پوشید که فقط یک بار موفق به گلزنی شد و جالب اینکه گل او نیز روی یک ضربه کاشته در دروازه پاس همدان قرار گرفت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)