هيات مديره 7 نفره، منتظر تاييد حاج حبيب

 مرجع خبری پرسپولیس : حضور دوباره حبيب كاشاني را قبل از دربي با ابقاي كرانچار حس كرديم و درست بعد از همين بازي بود كه عنان پرسپوليس با يك حكم به او سپرده شد. آن روز هيات مديره نصفه و نيمه پرسپوليس با استعفاي دو عضو باقيمانده رسما تعطيل و عباس انصاري‌فرد بركنار شد تا دست رييس سازمان براي انتخاب‌هاي تازه باز باشد اما برخلاف آنچه وعده‌اش را شنيده بوديم هيات مديره‌اي معرفي نشد و تنها حبيب كاشاني بود كه با حكم سرپرستي موقت به پرسپوليس بازگشت. از آن روز دو ماه گذشته و اگرچه اسم‌هاي بسياري را براي حضور در چارت مديريتي جديد باشگاه پرسپوليس مي‌شنيديم اما هنوز هيات مديره‌اي در كار نيست.

البته علي سعيدلو نظرهايش را داده و كانديداهاي مورد تاييدش را هم به صورت كتبي به كاشاني معرفي كرده و فقط مانده تاييد نهايي او كه به پايان مدت قانوني حكم سرپرستي‌اش بيش از يك ماه نمانده و تا آن موقع تكليف مديريت پرسپوليس بايد روشن شود. تنها مشكلي هم كه ادامه حضور كاشاني در پرسپوليس را به ابهام كشانده دو شغله بودن اوست. مشكلي كه سعيدلو با آن كنار آمده و نامه‌اي هم درباره‌اش به وزارت كشور فرستاده تا اگر اجازه صادر شد، حكم مديرعاملي را هم به نام حاج حبيب بزند.
رييس سازمان حتي دو روز پيش هم تاكيد كرد كه براي معرفي هيات مديره جديد پرسپوليس، منتظر تاييديه كاشاني است. مورد ديگري كه آن هم در معلق ماندن وضعيت هيات مديره باشگاه پرسپوليس بي‌تاثير نبوده، تعداد اعضاست. پيش‌تر علي سعيدلو بر 5 نفره بودن هيات مديره تاكيد كرده و حالا خبر مي‌رسد كه قرار است تعداد اعضا به 7 نفر برسد اما مهم‌تر از همه اينها تلاش‌هاي حبيب كاشاني براي پاكسازي باشگاه است. او و اطرافيانش اين روزها سخت مشغول بررسي پرونده‌هاي موجود در باشگاه هستند و كاشاني مي‌خواهد پرونده‌اي كامل از مشكلات و حاشيه‌هاي پرسپوليس در تمام زمينه‌ها را تا چند روز ديگر براي سعيدلو بفرستد. پرونده‌اي فوق سري كه هدف اصلي‌اش شفاف‌سازي است و تكليف پرسپوليس را يكسره خواهد كرد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)