پرسپولیس نیوز: حدود 12 هزار نفر از هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده‌اند.
 
در حالی که کمتر از 3 ساعت به آغاز بازی استقلال و پرسپولیس باقی مانده است مسئولان برگزاری مسابقه اعضای تیم ملی ورزش های پهلوانی و زورخانه ای کشور برای تماشاگران حاضر در ورزشگاه به اجرای برنامه پرداختند.
 
* حدود 12 هزار نفر از طرفداران دو تیم استقلال و پرسپولیس در جایگاه های مخصوص خود در طبقه اول و دوم حضور دارند و تیم های محبوب خود را تشویق می کنند.
 
* طرفداران تیم استقلال از خبر از اینکه گابریل دربی را از دست داده خوشحال شدند و مدعی بودند این تیم در نبود این بازیکن در بازی امروز دچار مشکل خواهد شد.
 
*طرفداران تیم پرسپولیس در طول حضورشان در ورزشگاه پیروزی با گلهای ایمون زائد را که در زمان مربیگری دنیزلی و با حضور 10 بازیکن در 10 دقیقه به دست آوردند را به رخ هواداران استقلال می کشند.
 
*ماموران شهرداری تهران به دست فروشانی که کنار اتوبان منتهی به ورزشگاه پرچم و مواد غذایی می فروختند تذکر داده و از آنها خواستند برای جلوگیری از حادثه محل های خود را ترک کنند.
 
*مسئولان برگزاری مسابقه با پرچم قرمز و آبی در پیست تارتان به رژه جمعی پرداختند.
 
* کری بین طرفداران استقلال بر سر شماره های 7 و 8 یعنی مجیدی و جباری با پرسپولیسی ها جالب بود و طرفداران سرخپوش علی کریمی را به رخ استقلالی ها می کشیدند.
 
* ماموران ورزشگاه اتومبیلی که سرنشینش یک خانم بود را در مقابل ورزشگاه متوقف کرده و اجازه ندادند این خودرو به ورزشگاه بیاید.
 
* دوربین تلویزیونی از کشور استرالیا به تهران آمده بود و از هوادارانی که قصد ورود به ورزشگاه را داشتند گزارش گرفت. خبرنگار استرالیایی از طریق یک مترجم با هواداران دو تیم مصاحبه می کرد.
 
* مجری و گزارشگری که در ورزشگاه بین  تماشاگران دو تیم شور و حال خاصی را ایجاد کرده بود ابراز امیدواری کرد هر دو تیم به روزهای  اوج خود برگردند.
 
 
 
 
 
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)