پرسپولیس نیوز : مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر در اصفهان از نیمه اول بدن بچه‌ها باز می‌شد، به بدنسازی خودمان شک می‌کردیم اما از نیمه دوم همان بازی، بچه‌ها سوار بازی بودند و در بازی با ملوان از دقیقه اول سر حال هستیم.

مسعود مومنی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: ما در تعطیلات لیگ تمرینات سنگینی را انجام دادیم که در بازی با ذوب آهن با اثرات آن روبرو بودیم. البته چاره‌ای هم نبود، باید جبران مافات می‌کردیم و اگر بازی‌ها در تاریخ پانزدهم بهمن شروع می‌شد با تبعات کمتری روبرو می‌شدیم که این حرف در بازی با ملوان ثابت می‌شود. ما اگر بازی با نیروی زمینی را انجام نمی‌دادیم بدن بچه‌ها زودتر آزاد می‌شد. البته اینکه بازی‌ها یک هفته زودتر شروع شد از جهاتی خوب است، چون زمان بیشتری برای انجام بازی‌ها داریم اما از جهت دیگر بد بود زیرا غافلگیر شدیم.

وی ادامه داد: این یک قاعده کلی است که تیم‌ها با بدنسازی خوب، دو، سه بازی اول سنگین‌تر هستند و بعد خوب می‌شوند ولی تیم‌هایی که از ابتدا خوب ظاهر می‌شوند در واقع بدنسازی سبک‌تری داشته‌اند که نتیجه‌اش بعد از چند هفته معلوم می‌شود. در واقع اگر در بازی با ذوب آهن با سنگینی بدن‌ها روبرو نمی‌شدیم شک می‌کردم که کارمان را خوب انجام داده باشیم. در نیمه اول بازی، انگار به پای بچه‌ها وزنه بسته بودند و بدن‌ها در نیمه دوم باز شد و دیدید که ذوب آهن کاملا تحت فشار بود. البته یحیی گل‌محمدی مربی فوق‌العاده، با شخصیت و کاربلدی است اما واقعیت این است که ما در نیمه دوم کاملا سوار بازی بودیم و اگر از حداقل چهار موقعیت عالی، دو تا گل می‌شد، الان این صحبت‌ها مطرح نبود.

مربی بدنساز پرسپولیس درباره اینکه همه متفق‌القول بودند که با شروع بازی‌ها جایی برای اما و اگر نیست و همه منتظر جمع‌آوری امتیازات از اولین دیدار بودند، خاطرنشان کرد: اگر بازی در همان تاریخ 15 بهمن شروع می‌شد، همین اتفاق می‌افتاد. بدن بچه‌ها آداپته می‌شد. من برای برنامه‌ریزی هر جلسه تمرین از روز قبل ساعت‌ها فکر و بررسی می‌کنم تا یک ثانیه و یک متر اشتباه نشود. البته مدعی نیستم در کارم اشتباه نمی‌کنم ولی سعی می‌کنم اشتباه را به حداقل برسانم.

وی تصریح کرد: من، دوستی 20 ساله با آقای درخشان دارم و برای پرسپولیس و او هر کاری بتوانم انجام می‌دهم ولی با توجه به تغییر برنامه واقعا نمی‌شد برای بازی اول کاری کرد. ضمن آنکه بچه‌ها فقط در یک نیمه مشکل داشتند و بعد، از حریف بهتر بودند. البته بخشی از وضعیت نیمه اول هم به شرایط هوای اصفهان مربوط می‌شود. فولاد شهر هوای خاصی دارد. برخلاف آنچه اکثرا تصور می‌کنند، موضوع ارتفاع در میان نیست. هوای اصفهان خیلی خشک است و این مساله روی تیم‌های میهمان تاثیر می‌گذارد. به هر حال شرایط سنگینی بدن‌ها را پشت سر گذاشتیم. ما در بازی با ملوان دچار مشکل نخواهیم بود و بچه‌ها از دقیقه یک شروع خواهند کرد.

مومنی در ادامه درباره پیشنهاد کویتی‌ها برای حضور در تیم القادسیه تصریح کرد: نماینده القادسیه با من صحبت کرده بود که به آن تیم بروم. در اردوی امارات هم که بودیم با من تماس گرفتند و گفتند نماینده ما که برای دیدن طارمی آمده بود، کار شما را هم دید و به همین دلیل می‌خواهند همکاری کنیم. من به آنها گفتم حالا باید فکر کنم اما هفته پیش دعوتنامه هم برای من فرستادند. اگر قبول کنم قراردادی یک و نیم ساله منعقد می‌شود. پیشنهاد خوبی هم داده‌اند اما نمی‌توانم رقم را بگویم. باور کنید 7، 8 برابر رقم قرارداد اینجا را می‌دهند. پولشان هم نقد است و واقعا در شرایطی از زندگی هستم که این پول مشکلاتم را حل می‌کند. حتی آقای درخشان هم گفتند مانعی وجود ندارد اما خدا شاهد است اگر با آقای درخشان نبودم تا حالا رفته بودم. به اصفهان نمی‌رفتم و دنبال کارهایم را می‌گرفتم. البته من با پرسپولیس قرارداد دارم و هر تصمیمی بخواهم بگیرم باید با نظر باشگاه باشد و کویتی‌ها گفته‌اند که هر اتفاقی در نهایت منوط به رضایت کتبی باشگاه خواهد بود. از سوی دیگر خودم را نسبت به تعهدی که دارم مسوول می‌دانم. در این میان آنچه باعث شده است تا این لحظه جواب مثبت ندهم، فقط حضور شخص آقای درخشان است. کاری به حرف دیگران ندارم. از نظر من، او بهترین است و خودم را سرباز او می‌دانم. حالا توکل به خدا ببینیم چه می‌شود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)